


55 mittariin, onhan siinä takana 42 gummit ja suoraputki josta lähtee niin gomeet soundit.turvenuija kirjoitti:Töötti_miäs kirjoitti:Kyllä se A valtra jäi velipuolen sedän Tee valtralle tänään.
Varmasti jäi. =) Eikös se teekkari mee sen 56 ?
Toissapäivänä jäi 6620 karvalakki 800:lle. Kepsistä katoin ni men 45.Töötti_miäs kirjoitti:Kyllä se A valtra jäi velipuolen sedän Tee valtralle tänään.
Noi 800/900 on viel parhaita valluja.Verkku kirjoitti:Toissapäivänä jäi 6620 karvalakki 800:lle. Kepsistä katoin ni men 45.Töötti_miäs kirjoitti:Kyllä se A valtra jäi velipuolen sedän Tee valtralle tänään.
Paitsi että meiän mezzossa ei oo pikavaihteita.valtravalmet kirjoitti:Noi 800/900 on viel parhaita valluja.Verkku kirjoitti:Toissapäivänä jäi 6620 karvalakki 800:lle. Kepsistä katoin ni men 45.Töötti_miäs kirjoitti:Kyllä se A valtra jäi velipuolen sedän Tee valtralle tänään.Se jaksaa mennä ku ei oo pikavaihetta, metsot taas o löysiä ja ei oo vääntöö ku pikavaihteet...
SANOIN METSO!Töötti_miäs kirjoitti:Meiän 705 jaksaa mennä vaikka onki pikavaihde.
Tiiän, en ole sokea.valtravalmet kirjoitti:SANOIN METSO!Töötti_miäs kirjoitti:Meiän 705 jaksaa mennä vaikka onki pikavaihde.
No pentele, meillä on vasta vähä päälle 5000 ajettu 865:nen.valtravalmet kirjoitti:865 o paras, ja 7000h kiikutettu nii menee alue päälle ku ois hitekki.
Paitti jos suunnanvaihtaja o menaakine ilman sykroo!Töötti_miäs kirjoitti:Paljon helpompaa se on kuormata jossa on suunnanvaihtaja.Ainakin omasta mielestä.
No sää et ainakaa osaa, tai et vaa tiiä paremmasta. Perustele miks se olis hyvä ajaa??Valtra_mies kirjoitti:Ei 865:nen mikää paha ees oo ajaa, ku vaan osaa.
Ei mulla oo valittamista, teehe vertaa nii toi o kätevä, siks justii ku ei oo pikavaihetta ja toi on ketterä.Ännä kirjoitti:No sää et ainakaa osaa, tai et vaa tiiä paremmasta. Perustele miks se olis hyvä ajaa??Valtra_mies kirjoitti:Ei 865:nen mikää paha ees oo ajaa, ku vaan osaa.
Huono se on siks, koska polkimet tuloo laattiasta läpi ja turvakengällä ottaa kojelautaan ku painaa, koppi aivan vitun pieni ja ahas, ei pikavaihteita, ei suunnanvaihtajaa, nelivedon kytkin on aiva homos paikkaa, laattias on koroke, eikä oo tasalaittainen, hydr. lohkojen kepit tuloo laattiasta. Perustele sä seuraavaks miks se olis hyvä ajaa. Ainut hyvä puoli siinä on, että se on pieni ja ketterä, mut mun mielestä niistä ominaisuuksista ei oo mitään hyötyä, ku semmosta konetta on ottas ikipäivänä kuormainkoneeks.
Tuo ny voi johtua etukuormaimestaki.Töötti_miäs kirjoitti:Meiän hollanneista suunnan voi vaihtaa ilman kytkintä.![]()
Helpottaa paljon tuota etukuormaaja töitä. Ja Nh ts115 on tosi ketterä ja lyhyt nokkainen ja hollanti on takapainoinen eli rattorin perse ei nouse niin helposti mitä valmetista. Huonoa siinä on että hydrauliikka pumppu on paska, ku etukuormaaja ei nouse tarpeeksi nopeaa. Ja huonot sähköt.
Juu, voi johtuakin, ku kymmenen vuotta vanha isme 2200B, mutta kyllä se nousis paremmin jos nokkapumppu.RainBow_ kirjoitti:Tuo ny voi johtua etukuormaimestaki.Töötti_miäs kirjoitti:Meiän hollanneista suunnan voi vaihtaa ilman kytkintä.![]()
Helpottaa paljon tuota etukuormaaja töitä. Ja Nh ts115 on tosi ketterä ja lyhyt nokkainen ja hollanti on takapainoinen eli rattorin perse ei nouse niin helposti mitä valmetista. Huonoa siinä on että hydrauliikka pumppu on paska, ku etukuormaaja ei nouse tarpeeksi nopeaa. Ja huonot sähköt.