Kertokaas nyt onko nordic editionilla ja tolla mitään muuta eroa kuin muutama eti tuote kieli..

Joo siin on 2 eri julkasijaa tol pelil, en nyt muista mitkä.Diesel Power kirjoitti:Noita on näköjään kahella erilaisella kannella.. https://www.coolshop.fi/catalog/product ... lator_2_pc Tota tosin ei oo vielä julkastu..
Kertokaas nyt onko nordic editionilla ja tolla mitään muuta eroa kuin muutama eti tuote kieli..
Hyvin mahdollista. Itekki selasin kaikki kielet läpi josko olis jenkkilää mutta ei ollu.Simulation kirjoitti:Sitä minä oon miettiny, että ko siinä pelin alussa pitää laittaa maa (Suomi)
Ja sitte siinä alempana oli Pelialue (Eurooppa)
Että mitä tuo meinaa? Myydäänkö näitä sitte jenkkilään, vai tarkottaako se sitä että ehkä joskus tuohon samaan peliin voi saaja myös muita alueita kuin Eurooppa, ehkä lisäosana tjs?
On myös wendros. Mun Ets:n kannessa on ainakin wendros.Wiuwe^ kirjoitti:Tossahan ne julkasijat on, Rondomedia ja Excalibur Publishing
Ite en oo kertaakaan saanu autoo kaadettuu vaik ei oo mitään modia, mikä pakko sinne mutkaan/rampille on ajaa aina täysiä?Farmari344 kirjoitti:Kaikki tätä nii hehkutti nii oli pakko itekki hommata.Joo täälä mennää melkee taso 3:ses asti. Kyllä muuten menee autoo ympäri. Olisko joku modi olemas, ettei kaatuisi heti?
Se on päivä hytti, oli pakko tulla pätee.valtra12 kirjoitti:Onko joku huomannu että ku ajaa matalakattosel autol nii sisäkamerasta auto näyttää korkeakattoselt?
Kyllä mää sen tiäsin mutta voi olla et jotkut ei vaa olis välttämättä tajunnuUkkomezzo kirjoitti:Se on päivä hytti, oli pakko tulla pätee.valtra12 kirjoitti:Onko joku huomannu että ku ajaa matalakattosel autol nii sisäkamerasta auto näyttää korkeakattoselt?