No hei, lastin vauriot 78% kun demoa testasin.Admin kirjoitti:Sattuu sitä näköjään muillekkin.

No hei, lastin vauriot 78% kun demoa testasin.Admin kirjoitti:Sattuu sitä näköjään muillekkin.
Rajotin rupee toimiin 90km/h,mutta alamäessä se ei toimi kunnolla.City^ kirjoitti:Itelläki.Killerhangar kirjoitti:Kerro ku löydät pelistä rajottimen... Ilosesti mulla rallattaa päälle satkun ku antaa mennä vaa...Temeksi kirjoitti:Huomaa kyllä, että pitää ajaa kokoajan rajottimelle. Ei mulla oo kertaakaa lähteny perä alta. Rampeissaki vauhtia aina joku 60-70. Ja toi sun Scania on ihan älyttömän ruma kun on pitäny noin monta vilkkuakin tunkea katolle.. Ite käyttäisin ne rahat siihen lainan maksuun enkä tommosiin turhiin vilkkuihin ja maaleihin.Ja pitäs muka olla joku rajotin.
Joo se tuleeki mun vaimolle...ValuXi kirjoitti:Tupakin jälkeen lähdemme noin 8h ja 500km matkalle viemään tollasta sementti kyrpää.
Nyt tuli naurut!!taistelu jaska kirjoitti:Joo se tuleeki mun vaimolle...ValuXi kirjoitti:Tupakin jälkeen lähdemme noin 8h ja 500km matkalle viemään tollasta sementti kyrpää.Vai mihin päin ootte sitä viemäs? Ku se sanoo eileen, et tilaa jostain ison dillen, ku mulla on mukamas liian pieni..
Täl hetkel Scanian mittarissa on 18000km.taistelu jaska kirjoitti:Mittaris vähä kilometrejä?