Ittellä lähti sajekelillä 90 vauhista mutkassa perä irti tiestä, vasemman puolen kaiteeseen ja siitä aivan linkussa oikian puolen kaiteeseen ja KRUNTS
Kokeilkaa demoa älkääkä kyselkö .__._Ezkimo kirjoitti:Onko tämä hintansa arvoinen peli? Näyttää todella hienolta!
10 000e enään lainaa maksamatta,eli rahaa on!Temeksi kirjoitti:Huomaa kyllä, että pitää ajaa kokoajan rajottimelle. Ei mulla oo kertaakaa lähteny perä alta. Rampeissaki vauhtia aina joku 60-70. Ja toi sun Scania on ihan älyttömän ruma kun on pitäny noin monta vilkkuakin tunkea katolle.. Ite käyttäisin ne rahat siihen lainan maksuun enkä tommosiin turhiin vilkkuihin ja maaleihin.
Mistä löyän demon? ihte en ainakaa huonolla kielipäällä löytäny ets kotisivultaTemeksi kirjoitti:Kokeilkaa demoa älkääkä kyselkö .__._Ezkimo kirjoitti:Onko tämä hintansa arvoinen peli? Näyttää todella hienolta!
Tarkoitat varmaan lisävaloja.Temeksi kirjoitti:Huomaa kyllä, että pitää ajaa kokoajan rajottimelle. Ei mulla oo kertaakaa lähteny perä alta. Rampeissaki vauhtia aina joku 60-70. Ja toi sun Scania on ihan älyttömän ruma kun on pitäny noin monta vilkkuakin tunkea katolle.. Ite käyttäisin ne rahat siihen lainan maksuun enkä tommosiin turhiin vilkkuihin ja maaleihin.
Kerro ku löydät pelistä rajottimen... Ilosesti mulla rallattaa päälle satkun ku antaa mennä vaa...Temeksi kirjoitti:Huomaa kyllä, että pitää ajaa kokoajan rajottimelle. Ei mulla oo kertaakaa lähteny perä alta. Rampeissaki vauhtia aina joku 60-70. Ja toi sun Scania on ihan älyttömän ruma kun on pitäny noin monta vilkkuakin tunkea katolle.. Ite käyttäisin ne rahat siihen lainan maksuun enkä tommosiin turhiin vilkkuihin ja maaleihin.
On siinä rajotin, piti laata semmone modi että meni yli satasen.Killerhangar kirjoitti:Kerro ku löydät pelistä rajottimen... Ilosesti mulla rallattaa päälle satkun ku antaa mennä vaa...Temeksi kirjoitti:Huomaa kyllä, että pitää ajaa kokoajan rajottimelle. Ei mulla oo kertaakaa lähteny perä alta. Rampeissaki vauhtia aina joku 60-70. Ja toi sun Scania on ihan älyttömän ruma kun on pitäny noin monta vilkkuakin tunkea katolle.. Ite käyttäisin ne rahat siihen lainan maksuun enkä tommosiin turhiin vilkkuihin ja maaleihin.
Itelläki.Killerhangar kirjoitti:Kerro ku löydät pelistä rajottimen... Ilosesti mulla rallattaa päälle satkun ku antaa mennä vaa...Temeksi kirjoitti:Huomaa kyllä, että pitää ajaa kokoajan rajottimelle. Ei mulla oo kertaakaa lähteny perä alta. Rampeissaki vauhtia aina joku 60-70. Ja toi sun Scania on ihan älyttömän ruma kun on pitäny noin monta vilkkuakin tunkea katolle.. Ite käyttäisin ne rahat siihen lainan maksuun enkä tommosiin turhiin vilkkuihin ja maaleihin.