Luulen että se ''Central Finland Map V2''NikoLoL_ kirjoitti:mikäs on junskilla mappi?
Saemo kirjoitti:Testailin tuota omaa mappia hieman alustavasti, ja tulihan sieltä jo yksi puute esiin, varasto tilaa koneille pitää saada lisää
Kuvatuksia pelailusta
Märkiä olokia tais tulla
Kätevä kone on tuo 900 vallu, mulla on tuon apevaunun edessä/muissa navetta puolen töissä ja joskus paalaajankin edessä
Se on sen oma ei oo viel jaossa..almakka kirjoitti:Saemo kirjoitti:Testailin tuota omaa mappia hieman alustavasti, ja tulihan sieltä jo yksi puute esiin, varasto tilaa koneille pitää saada lisää
Kuvatuksia pelailusta
Märkiä olokia tais tulla
Kätevä kone on tuo 900 vallu, mulla on tuon apevaunun edessä/muissa navetta puolen töissä ja joskus paalaajankin edessä
mikä mappi?
Welcome To Finland Map V3NikoLoL_ kirjoitti:mikäs on junskilla mappi?
Kai sellanen puskulevy turvemodiin? Siltä se näyttää.Electric kirjoitti:Mikähän toi on?
LadaMies kirjoitti:Miten voi kysyy tommosta jos tossa seamon vietis lukee testailua omalla mapilla? Vai haluutko vaan kerätä arvoos?almakka kirjoitti:
mikä mappi?
no suna en kyl alkais tääl vi*tuileen... ja kato vois joskus lukeekki eikä kattoo kuvii vaanalmakka kirjoitti:LadaMies kirjoitti:Miten voi kysyy tommosta jos tossa seamon vietis lukee testailua omalla mapilla? Vai haluutko vaan kerätä arvoos?almakka kirjoitti:
mikä mappi?
haloo ookko vähän tillin tallin ehkäpä en hoksannu sitä
Kylhän siitä sais 455.. PS: Oon kait jotain säätäny pelin Xml tiedostosta kun noin palajon rahhoofarmmies kirjoitti:_Asd kirjoitti:Ilmesty Agrimarkettiin tommonen Valmet 405 (Käytetty) Pitihän se koe ajaa...
komee traktori eikös tosta sain ton valmet 455:sen? ja miten noi sun rahat voi olla miinuksella?
Mistäs nuo aumat ??MB_Trac kirjoitti:Nyt on Junkkarin tekstuureissa vähän parempi resoluutiotaso!![]()