Peli lähtee 25.10 päivä gigantist, ja siin kestää 2-5 arkipäivää tulla kotios.hopea00 kirjoitti:Gigantin verkkokaupan sivuilla luki näin:
Toimitukset alk.
19.10.2012
Toimitusaika: 2-5 arkipäivää
Toimitus aikaisintaan julkaisupäivänä 25.10.2012.
Eli pelini tulee siis 25.10.2012?
Tuo siis, antteeksi..xsubbi kirjoitti:Toi on 2012...
! |
Tuskin gigantti saa sen pelin niitten varastoon 25.10.Wiuwe^ kirjoitti:Peli lähtee 25.10 päivä gigantist, ja siin kestää 2-5 arkipäivää tulla kotios.hopea00 kirjoitti:Gigantin verkkokaupan sivuilla luki näin:
Toimitukset alk.
19.10.2012
Toimitus aikaisintaan julkaisupäivänä 25.10.2012.
Eli pelini tulee siis 25.10.2012?
Toimitukset kauppoihin alkaa 19.10. Ja toimitukset tilaajille 25 päivähopea00 kirjoitti:Gigantin verkkokaupan sivuilla luki näin:
Toimitukset alk.
19.10.2012
Kyl siinäkin kestää et se tulee sinne varastoon saksasta.
Kiitos paljon! Peliä odotellessa...Wiuwe^ kirjoitti:Toimitukset kauppoihin alkaa 19.10. Ja toimitukset tilaajille 25 päivähopea00 kirjoitti:Gigantin verkkokaupan sivuilla luki näin:
Toimitukset alk.
19.10.2012
Kyl siinäkin kestää et se tulee sinne varastoon saksasta.
Älä muuta sano kuamaseni. Niitä päivämääriä tuli jo silloinkin kun pelistä tuli ensinmäsiä kuivia vaikka kotisivuilla luki "tulee joskus puolessa väliä lokakuutta".RainBow_ kirjoitti:Ei sitä kyllä enää tiiä mitä uskoa kun päivämääriä tulee sieltä täältä.
Eikö se lamborghini oo modi?traktorimies 66 kirjoitti:Mulla olisi kysymys! Jos mulla on Collector's Edition käytössä mun servulla niin pääseekö sinne sillon niitä tyyppejä joilla sitä ei ole?Kun eiks siihen Collector's Editioniin tuu joku uusi Lamborghini?
Niin sen pitikin tulla, mutta siirsivät viikolla, kun eivät kerinneet.mrteema kirjoitti:Älä muuta sano kuamaseni. Niitä päivämääriä tuli jo silloinkin kun pelistä tuli ensinmäsiä kuivia vaikka kotisivuilla luki "tulee joskus puolessa väliä lokakuutta".RainBow_ kirjoitti:Ei sitä kyllä enää tiiä mitä uskoa kun päivämääriä tulee sieltä täältä.