E: mulla tietty Voorttiin...

Ja mulla Foorttiin.fordmies4610 kirjoitti:Vähä niinko sulla taavettiin.
Itelläkkii.tratorimies kirjoitti:Ja mulla Foorttiin.fordmies4610 kirjoitti:Vähä niinko sulla taavettiin.
Maankääntäjä kirjoitti:Ei onneks syväl menny!Millä lähti ylös?
No sit ei oo hättää.--viki-- kirjoitti:Maankääntäjä kirjoitti:Ei onneks syväl menny!Millä lähti ylös?
Se lähti yllättävän helposti toisella traktorilla.
Juu, ei siinä isompaa hätää.Maankääntäjä kirjoitti:No sit ei oo hättää.--viki-- kirjoitti:Maankääntäjä kirjoitti:Ei onneks syväl menny!Millä lähti ylös?
Se lähti yllättävän helposti toisella traktorilla.
Ellet oo sokia, niin tuossa on myrkkyruiskun urat.leepu kirjoitti:Aika hyvi lähteny itämää sampo jäliltä.
Nii se on siellä päin vielä nii alakeellista että ei ruiskutus uria voi jättää kylyvökonneella?XarioN kirjoitti:Ellet oo sokia, niin tuossa on myrkkyruiskun urat.leepu kirjoitti:Aika hyvi lähteny itämää sampo jäliltä.
Son N 142.jiitu kirjoitti:Oks tuo ännä jossa 65 kuormain? Mitkä järkee?
Niin, täältä myydään käytetyt koneet sinne, eikuhä?leepu kirjoitti:Nii se on siellä päin vielä nii alakeellista että ei ruiskutus uria voi jättää kylyvökonneella?XarioN kirjoitti:Ellet oo sokia, niin tuossa on myrkkyruiskun urat.leepu kirjoitti:Aika hyvi lähteny itämää sampo jäliltä.
Täälä ei juurikkaa kukkaa aja vilijojesa päälle.....
Ei oo tehty uria ei, ja ruiskutettukki vielä jollaki, missä on 600 tai isommat renkaat.leepu kirjoitti:Voin lyyä vetua että tuoho ei oo tehty kylyvökoneella uri, nääki näkisit sen jos sua kiinnostas pikkuse enemmä tämä homma!
No eihä, ko niilloli ännäs ne soukat pyörät. Paitti jos on ajanu orahille paskaa, se selittääs.Ännä kirjoitti:Ei oo tehty uria ei, ja ruiskutettukki vielä jollaki, missä on 600 tai isommat renkaat.leepu kirjoitti:Voin lyyä vetua että tuoho ei oo tehty kylyvökoneella uri, nääki näkisit sen jos sua kiinnostas pikkuse enemmä tämä homma!
Nyt vasta huomasin että on ihan suatanan iso kuormain. Tulooko perä köykäseks kun laitta kauhan täyteen, kun meillä tossa kesällä pomppas melkeen JD:n perä ilmaan kun löi kaihan täyteen betonia kun se kauha siinä päsee vähän kauas. Ei vaan Ferkus tehny niin.TwiXi kirjoitti:Vähän märkä keli.. .