


Mites, eikös jossai oo se kuormaajaki eturungos, sehä o kaikista paskin...Motokuski kirjoitti:Nykysellään en kyllä itte pidä tuota melua ongelmana. Jos ohjaamon siirtäis takarungolle niin siinä tulis muutamia ongelmia. Ensinnäkin runkonivel siirtyis liikaa eteenpäin, jolloin se ei olis keskellä konetta = kärry oikoisi mutkissa. Toisekseen jos ohjaamo ois siellä takarungolla niin kaikki kuormaimen heilahdukset välittyy sinne ohjaamoon ja sieltä kuskiin pahemmin kuin nykysellään. Nykyään kun voi ottaa runkolukon pois päältä esim. kun kuormaa on sen verran ettei oo pelkoa takarungon kaatumisesta, niin ei ne heilahduksetkaan välity kuskiin niin pahasti.
Motoissa tuo on kyl ihan hyvä systeemi, mutta ei oikein onnistu ajokoneessa.
Tuo voima loppumine o 1010 nii tuttu juttu, ekoja kertoja ku ajjoi nii pari kertaa yritin liia montaa liikettä yhtä aikaa täysiä, turbo jäi vaa vislaa.Motokuski kirjoitti:Ihan siistikuntosen näkönen peli on. Tuosta koneesta ei kyl voiman pitäs loppua.
Muunninkoneellahan tuo teijän kymppikymppi tais olla? Itte kans samanmoisella vehkeellä viime vuonna tuskaillu kun ei jaksanu mennä joitain mäkiä ylös, joutu aina sit pitemmän kautta ajamaan tai vajailla kuormilla... Muuten kyl ihan hyvä peli, onnistuu sekä aukon että harvennuksen ajo.leepu kirjoitti:Tuo voima loppumine o 1010 nii tuttu juttu, ekoja kertoja ku ajjoi nii pari kertaa yritin liia montaa liikettä yhtä aikaa täysiä, turbo jäi vaa vislaa.Motokuski kirjoitti:Ihan siistikuntosen näkönen peli on. Tuosta koneesta ei kyl voiman pitäs loppua.