Perkele sieltä minäki ostan!Nitrobullx kirjoitti:Tilasin just steamista ja makso kuulkaas vaan 6,24 euroa kun hinnasta otettu 75% pois!
Viikonlopun tarjous!

Perkele sieltä minäki ostan!Nitrobullx kirjoitti:Tilasin just steamista ja makso kuulkaas vaan 6,24 euroa kun hinnasta otettu 75% pois!
Viikonlopun tarjous!
Nyt lähtee yx cdonista poiesFarmari344 kirjoitti:Perkele sieltä minäki ostan!Nitrobullx kirjoitti:Tilasin just steamista ja makso kuulkaas vaan 6,24 euroa kun hinnasta otettu 75% pois!
Viikonlopun tarjous!
No mitenkä mulla näkyy ainaski iha se perushinta eikä mitää alennusta? :ONitrobullx kirjoitti:Tilasin just steamista ja makso kuulkaas vaan 6,24 euroa kun hinnasta otettu 75% pois!
Viikonlopun tarjous!
Itekki tilasin äskön.sakuu kirjoitti:Tilattu Gigantista19,95€
Siellä mitään tommosta tarjousta ole. 24,99e maksaa.Nitrobullx kirjoitti:Tilasin just steamista ja makso kuulkaas vaan 6,24 euroa kun hinnasta otettu 75% pois!
Viikonlopun tarjous!
Luki että hinta oli 6,24e ja sai tänään sähköpostia että rahat on palautettu ja ilmotuksessa oli virhe.Nevalle kirjoitti:Siellä mitään tommosta tarjousta ole. 24,99e maksaa.Nitrobullx kirjoitti:Tilasin just steamista ja makso kuulkaas vaan 6,24 euroa kun hinnasta otettu 75% pois!
Viikonlopun tarjous!
Haista paska -_-XarioN kirjoitti:valtra versu kirjoitti:Jännää..onkohan nuo testaamassa uutta farmii?
Jospa vaikka kattoisit sitä videota, nii sulle selviäis.....valtra versu kirjoitti:Haista paska -_-XarioN kirjoitti:valtra versu kirjoitti:Jännää..onkohan nuo testaamassa uutta farmii?
"Fersion"valtra versu kirjoitti:Oon kattonu! ja siinä sanotttiin jossain vaihees "test fersion" tai jotain sinne päin
Älä ny jaksa.... Ja kysyjälle, kyllä tulee.Verkku kirjoitti:No vittu mieti...
Mun mielestä ei tuu ko tos videos päävalikos lukee Multiplayer.viljami kirjoitti:Tuleeko Ls13:taan multiplayer?
WTF! Jos päävalikos lukee Multiplayer ni sillon se ei tuu???Farmari344 kirjoitti:Mun mielestä ei tuu ko tos videos päävalikos lukee Multiplayer.viljami kirjoitti:Tuleeko Ls13:taan multiplayer?![]()
UUPELO!jemex kirjoitti:WTF! Jos päävalikos lukee Multiplayer ni sillon se ei tuu???Farmari344 kirjoitti:Mun mielestä ei tuu ko tos videos päävalikos lukee Multiplayer.viljami kirjoitti:Tuleeko Ls13:taan multiplayer?![]()