Tämmönen on Kone-Foorumissa. Eikös siel oo myös Casen rumpupuimuri?

Mää meen kans,toivotavasti en nää sua!Valtra_mies kirjoitti:Huamena iskän ja vaarin kans KoneFoorumiin.
Eilen oli just vähän porukkaa, ku mun kaveri valtramies69 kävi siä.ponsse16 kirjoitti:Käyty jo tänään!Eilen oli kuulemma ollut ihan vähän tungosta kone-foorumissa.
JA mun! JA KILLERIN!turvenuija kirjoitti:Huomena RainBowin kans kone-foorumiin.)
Älä kuitenkaa intoile.Wiuwe^ kirjoitti:NII JA MASA TULEE KANS!!!!![]()
Paskempi pilistellä.john deere 6920 kirjoitti:Toi Casen telavehe on kyl semmonen että että kyllä kelpais.
Ja mä!!Wiuwe^ kirjoitti:JA mun! JA KILLERIN!turvenuija kirjoitti:Huomena RainBowin kans kone-foorumiin.)
Mä en!!Peluri4 kirjoitti:Ja mä!!Wiuwe^ kirjoitti:JA mun! JA KILLERIN!turvenuija kirjoitti:Huomena RainBowin kans kone-foorumiin.)
Sano loppujen lopuks mitä sä tolla tekisit?john deere 6920 kirjoitti:Toi Casen telavehe on kyl semmonen että että kyllä kelpais.
Asentais leikkurin alle ja leikkais ruohon.Massey_man kirjoitti:Sano loppujen lopuks mitä sä tolla tekisit?john deere 6920 kirjoitti:Toi Casen telavehe on kyl semmonen että että kyllä kelpais.
Aika rimpula varmaan ruohonleikkuriks?Mrjallu kirjoitti:Asentais leikkurin alle ja leikkais ruohon.Massey_man kirjoitti:Sano loppujen lopuks mitä sä tolla tekisit?john deere 6920 kirjoitti:Toi Casen telavehe on kyl semmonen että että kyllä kelpais.![]()