Jaa tohon kilventelineeseen? Nii mulla katkes tollanen taas niin en muista niitäCasemies kirjoitti:Oisko Codilla kertoo nuitten eriväristen johtojen selitykset?
Ite en huomannu moottori jarrua missää kohas.Codrington kirjoitti:Vittu mikä moottorisaha
Ei saatana tota moottori jarrutuksen vikinää, wouuuuuwouuuuuuu. Fiksu kaveri
Värivaihtoehtona on sin. kelt. ja vihree.jiitu kirjoitti:Yleensä musta on maajohto.
Mikä mäntä sulla on?AkStunt80 kirjoitti:Mikäköhän vittu tuohon kawaan tuli? Ajelin tuossa kummisedän pellolla. Se oli aika kuraa eli oli raskasta maastoo, no se sammu yhtäkkiä. Ajattelin että tulppa ja sitten siihen vaihdettiin tulppa uuteen ja hyvin hyrräs sitten hetken aikaa. Kävin enskaa vetämäs ja tuntu ku olis leiponu kun ei käynä ollenkaan tyhjäkäyntiä. No sammu totaalisesti ja oli varma, että leipo kiinni. No kotona sitten lähti käymään ja kävi tyhjäkäyntiä, olisko vaan otanu vähän lämpöjä?
Mistä noi johot oCasemies kirjoitti:Värivaihtoehtona on sin. kelt. ja vihree.jiitu kirjoitti:Yleensä musta on maajohto.
Sillä on vesijäähy..Valtra_mies kirjoitti:Tai sitte ei oo vaan enään kone saanu ilmaa ku oot ajanu paskas ja kone on menny paskaseks.
No kui, kyl mulla vaan kotkas ku oon ajanu helvetinmoises ravas ja kone on ihan paskas, niin kyl se väliin vähä rupee pätkiin ku kone ei saa ilmaa.Casemies kirjoitti:Facepalm edelliselle kommentille!
Mut joo ne johot tullee Dicen lokarijatkeelta, jos keltanen olis maa, niin kumpikohan olis takavalo ja kumpi jarruvalo?
Tai sähköihin menny vettä.Valtra_mies kirjoitti:No kui, kyl mulla vaan kotkas ku oon ajanu helvetinmoises ravas ja kone on ihan paskas, niin kyl se väliin vähä rupee pätkiin ku kone ei saa ilmaa.Casemies kirjoitti:Facepalm edelliselle kommentille!
Mut joo ne johot tullee Dicen lokarijatkeelta, jos keltanen olis maa, niin kumpikohan olis takavalo ja kumpi jarruvalo?
If du har en ledilippa, niin toinen piuha on kilvenvalolle ja toinen takalamppu/jarru, näin ainakii itellä oli.Casemies kirjoitti:Facepalm edelliselle kommentille!
Ku kääntyy oikeel, ni ei näy mitään vasemmast peilist ja oikeest näkyy, ja päinvastoin. Mä en välitä, milt se näyttää, kunhan se o minunlaiseni, et se sopii munoloinen, vahva ja musta(en tarkota, että olisin tummaihoinen, vaan käytän useimmin tummia vaatteita.)City^ kirjoitti:Eikö tuo toisenpuolen peili oo vähä turha? Ite pistin tänää DT:seen amispatentteja.