Kyllä yltää ku laskee penkin niin alahalle ku mahdollista ja penkki eteen mutta sitte ei näe eteen päin.kekkonen kirjoitti:Mut se ei yllä siihe![]()
Mahtaa masentaa ajella niitten lohkoja noin "pienellä" kärrylläSaemo kirjoitti:No tuo kuva hieman hämää ku se on semmosessa pienessä rinteessä, mutta kyllä tuo taitaa olla ehkä isoimpia pelto aukeita tällä kylällä. Tosin ne on vaan eri lohkoissa. Thejussi varmaan tietää tämän tilanVerkku kirjoitti:Näyttää muuten olevan helevetin iso pelto kyseessä.
Onneks ei tarvii ku nuo vaan ajella mitkä on ollu viljalla/herneellä. Olishan siinä työmaata jos joutus kaikki pellot ajamaanTheJussi kirjoitti: Mahtaa masentaa ajella niitten lohkoja noin "pienellä" kärryllä. Eikö niillä omaa kalustoo ole? Ihanku ois joskus Fentti pyyhältäny vastaan kärri perässä.
Tuo sun nyykkäri näyttää kans siltä että se on nähäny muutama lietekuorma?Saemo kirjoitti:Onneks ei tarvii ku nuo vaan ajella mitkä on ollu viljalla/herneellä. Olishan siinä työmaata jos joutus kaikki pellot ajamaanTheJussi kirjoitti: Mahtaa masentaa ajella niitten lohkoja noin "pienellä" kärryllä. Eikö niillä omaa kalustoo ole? Ihanku ois joskus Fentti pyyhältäny vastaan kärri perässä.
Mutta ne ajeltas sit vredolla.
Mua kiinnostaa nää sun mite oot ajanu nii mikset kertois vittu lisää?Valtra_mies kirjoitti:Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki.
Polokurattorilla oot siis kyntäny? Ite oon yltäny polokimille kolmos luokalta asti.Valtra_mies kirjoitti:Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki.
Juu oon mää semmosellaki kyntäny, mutta täälä meilläpäin ekaa kertaa kynnin meijjän 605:lla, sillonku se viä oli meillä.jyri kirjoitti:Polokurattorilla oot siis kyntäny? Ite oon yltäny polokimille kolmos luokalta asti.Valtra_mies kirjoitti:Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki.
Mee jo kertoo noita satujas muualle.Valtra_mies kirjoitti:Juu oon mää semmosellaki kyntäny, mutta täälä meilläpäin ekaa kertaa kynnin meijjän 605:lla, sillonku se viä oli meillä.jyri kirjoitti:Polokurattorilla oot siis kyntäny? Ite oon yltäny polokimille kolmos luokalta asti.Valtra_mies kirjoitti:Ite ku rupesin piänenä yksin kyntään yms...niin ku en ylttäny raktoris viä istualteen ajaes polkimille, niin seisoin vaan ratin eesä ja annoin mennä niinku normaalistikki.
Toinen takanen on väärinpäin ku keväällä puhkes rengas ja vararengas oli just vääränpuolen.valmetpoju kirjoitti:Onko tuos nyyskys takanakit vääripäin? Vai näänkö harhoja.
Vaikuttaako ajamiseen?Saemo kirjoitti:Toinen takanen on väärinpäin ku keväällä puhkes rengas ja vararengas oli just vääränpuolen.valmetpoju kirjoitti:Onko tuos nyyskys takanakit vääripäin? Vai näänkö harhoja.
Nii. Eo oo halapaa lystiä tuokaan jos oli yhellä ketjulla kiinni. Vakkuutus ei korvaa jossei oo ku yhellä kiinni.nuarmu kirjoitti:Pikkasen jcb ottanu kipeetä. Noita aina sillon tällön näkee tossa kesäl oli yhel pajal hitachi joka oli kellahtatu kylelleen.
Eihän se oo tippunu mihikkää kun lavetti oli katunu ojaan koska oli tie pettäny!valmetpoju kirjoitti:Nii. Eo oo halapaa lystiä tuokaan jos oli yhellä ketjulla kiinni. Vakkuutus ei korvaa jossei oo ku yhellä kiinni.nuarmu kirjoitti:Pikkasen jcb ottanu kipeetä. Noita aina sillon tällön näkee tossa kesäl oli yhel pajal hitachi joka oli kellahtatu kylelleen.
En oo ite ainakaan eroa huomannu.City^ kirjoitti:Vaikuttaako ajamiseen?Saemo kirjoitti:Toinen takanen on väärinpäin ku keväällä puhkes rengas ja vararengas oli just vääränpuolen.valmetpoju kirjoitti:Onko tuos nyyskys takanakit vääripäin? Vai näänkö harhoja.