Mullakin on predator!Tuppurainen kirjoitti:Nyt ei ole enää mönkkärii, mut voas sitte oli vielä 90cc Polaris Predator vm. 2006

Mullakin on predator!Tuppurainen kirjoitti:Nyt ei ole enää mönkkärii, mut voas sitte oli vielä 90cc Polaris Predator vm. 2006
Jaa, kaverilla tommonen ja siltä olen ostamassa niin toiminu kyllä pirun hyvin. Kattua ny sitte.juhijeejee kirjoitti:Meillä oli pari vuotta sitten tuommone hawkeye, oli kyllä niin paljon vikoja, etten enää taida pollen mönnäreihin seota. Onneksi oli takuu ja kaikki viat kyllä meni takuuseen. Takuu kun loppui myytiin pois...
Kazuma on kyllä ihan kiinan paska,kokemusta on meinaan pikku veljellä on kyseinen laite.On vielä tarrakin et MADE IN CHINA.Lenni kirjoitti:Mulla 90 kuutioinen Kazuma![]()
![]()
. Ei mikkää Kiinan paska!
Ihan jenkki on.
Tämä.Jespa kirjoitti:Eiköhän ne kaikki hajua jos niillä ei ajeta niin ku ne on tarkotettu ajettavaksi..
Jostain syystä mun Kazumassa ei ollu mitään suurempaa ongelmaa, oli mulla kolme tai neljä vuotta. Sitten tuli tää nykynen mönkijä, joka on aivan saatanan paska... Kyllä se niinku kulukee ja kääntyy, mutta siinä ne hyvät puolet sitte onki, raudat on niin heikkoo tekoa ettei kestä mitään, ym...Valtra T 170 kirjoitti:Kazuma on kyllä ihan kiinan paska,kokemusta on meinaan pikku veljellä on kyseinen laite.On vielä tarrakin et MADE IN CHINA.Lenni kirjoitti:Mulla 90 kuutioinen Kazuma![]()
![]()
. Ei mikkää Kiinan paska!
Ihan jenkki on.
Jaa'a, tais olla teillä joku maanantaimalli. Tuo Polle on muistaakseni -04 ja ei mitää suurempaa oo tehty, ajo on talvisin aina poikittain ja kesäsinki tulee talla pohjasa päästettyä,jos luistaa nii sitte ollaa poikittai.juhijeejee kirjoitti:Meillä oli pari vuotta sitten tuommone hawkeye, oli kyllä niin paljon vikoja, etten enää taida pollen mönnäreihin seota. Onneksi oli takuu ja kaikki viat kyllä meni takuuseen. Takuu kun loppui myytiin pois...
Joo kyllä nuo huollossakkii sanovat, että maanantai malli sattuna!RainBow_ kirjoitti:Jaa'a, tais olla teillä joku maanantaimalli. Tuo Polle on muistaakseni -04 ja ei mitää suurempaa oo tehty, ajo on talvisin aina poikittain ja kesäsinki tulee talla pohjasa päästettyä,jos luistaa nii sitte ollaa poikittai.juhijeejee kirjoitti:Meillä oli pari vuotta sitten tuommone hawkeye, oli kyllä niin paljon vikoja, etten enää taida pollen mönnäreihin seota. Onneksi oli takuu ja kaikki viat kyllä meni takuuseen. Takuu kun loppui myytiin pois...