Kummatki silppurit on privoja nii en usko että Farmari99 antaa muille noita.nyykkäri mies12 kirjoitti:Mul ois sama ku onskulilla ku meil on tollane silppuri nii haluisin sen nii linnki ois hyvä.![]()
Ps:En kinua
Ja ne ei oo mun privoja.Valmet 1102 kirjoitti:Kummatki silppurit on privoja nii en usko että Farmari99 antaa muille noita.nyykkäri mies12 kirjoitti:Mul ois sama ku onskulilla ku meil on tollane silppuri nii haluisin sen nii linnki ois hyvä.![]()
Mie tiedän kenen ne o.Farmari99 kirjoitti:Ja ne ei oo mun privoja.Valmet 1102 kirjoitti:Kummatki silppurit on privoja nii en usko että Farmari99 antaa muille noita.nyykkäri mies12 kirjoitti:Mul ois sama ku onskulilla ku meil on tollane silppuri nii haluisin sen nii linnki ois hyvä.![]()
PS: Tuo on kinuamista.
Etsää voi millää skinata siitä samallaista mitä mulla, ellet sitte oo jotenki saanu mun tekstuureja.Akriamies kirjoitti:Muuten mis toi jf on skinattuKoska eti saatan skinata samallaisen.
Joku homonkosto laittanu kaikki kiertoo.Ännä kirjoitti:Joo se on hyvä tietää, että joku kusipää jakaa tuota mun Elhoaki.
Joo, se on taas näitä "vaihtokauppoja" saatana sais lailla kieltää, ettei muitten modeilla tehtääsi vaihtokauppaa... Vituttaa tämmöne.fordmies4610 kirjoitti:Joku homonkosto laittanu kaikki kiertoo.Ännä kirjoitti:Joo se on hyvä tietää, että joku kusipää jakaa tuota mun Elhoaki.
Kuule.. Kerroin jo ännälle kuka on levittäny.Akriamies kirjoitti:Suorastaan rupee kohta oikeesti vituttaa ja eikös tu elho muuten oo yhel foruumilkin! Varmaan joku kusipiä laittanunna!