Noku en saa näkymää niit mistää...98Farminggame kirjoitti:Valitset store pleissin ja siirrät niistä nuolista.

Noku en saa näkymää niit mistää...98Farminggame kirjoitti:Valitset store pleissin ja siirrät niistä nuolista.
Lataat tuon ja lisäät sieltä mappiin store pleissin jos sitä ei ole.juhijeejee kirjoitti:Noku en saa näkymää niit mistää...98Farminggame kirjoitti:Valitset store pleissin ja siirrät niistä nuolista.
![]() | Lataa tästä... |
Eikös se daemon toolilla pitäs hoitua? En oo varma mut kyllä ite oon näin tehny ainaki.Claas_FANI kirjoitti:Tekis mieli pelaamaan mutta oon hukannu levyn... Mitään mahollisuutta saada toimimaan ilman, vai pitääkö vaan yrittää etsiä?
i3D auki Notepadilla ja sieltä melko alaalta kohta shortGrass ja sieltä "height".Verkku kirjoitti:Miten pystyikään muuttaan esim shortgrassin korkeutta?
Tai sitte että osaa purkaa sitä oikein.farmari66 kirjoitti:Mulla tekee samaa. Polut menny.
Ehdotan claassi että ostat seuraavaksi ls13.Claas_FANI kirjoitti:Jos joutuisin ostamaan uuden farminkin niin mikä sitten kannattaisi hankkia? Onko mitään sellasta "complete" pakettia missä tulis kaikki lisäosat ja peli tms.?