Joo, perustettiin tempon kanssa mappi tiimi, eikä haluta tähän viestiketjuun turhia spämmereitä, joilla ei oikeaa asiaa ole.
Mutta nyt itse asiaan

Ensimmäinen päivitys tulee ehkä illalla, mutta viimeistään huomenna.
Tästä ei tule sellasta, jossa on SUN tila vaan tehdään muutama normi tila, josta jokainen servun pitäjä päättää itse millä tilalla pelaat.aleksi321 kirjoitti:jos mä tuun sinne servulle niin voitteko tehä mulle tila ja mul olis iteoita mun tilalle 1.olis navetta 2. konehalli 3.työpaja 4.paskasäiliö5.rehusiilo 6.vähäsen peltoja 7 riittää koitan keksiä ilmotan sit jos keksin
+1 :----DCity^ kirjoitti:aleksi321 saattaa olla idiootti.
Tiesitkö, että tää on W.I.P modit eikä multiplayer keskustelualue... Tota mappii ei oo ees tehty ja sanoin aloitus viestissä, että ei kaivattais turhia spämmereitä...aleksi321 kirjoitti:onko ne tilat minkälaisii
aleksi321 kirjoitti:jos mä tuun sinne servulle niin voitteko tehä mulle tila ja mul olis iteoita mun tilalle 1.olis navetta 2. konehalli 3.työpaja 4.paskasäiliö5.rehusiilo 6.vähäsen peltoja 7 riittää koitan keksiä ilmotan sit jos keksin
taavettimies kirjoitti:Huugi kuugi huomioitko mun ehdotuksen vaikka kettään ei kyllä kinostakkaan mun viestit...
Paraski puhumaan.tempo kirjoitti:Kirjoittaisit ees oikein.
Se on aidompi, kun kauppa on vähän kauempana. Kyllä oikeestikki kestää vähä kauemmin, vaikka olis tila ihan lähellä.Diesel Power kirjoitti:Elkää tehkö niin kuin megasavossa, että kaupasta tilalle on 5min ajomatka. Sitä kestä hullukaan.. Ja silleen et tilojen välillä ei olis mahottoman pitkee väli matkoo.Ja jossois jonnii sortin pikkunen kylä. Ja heinäpeltoo ja paljon!
Niimpä. Mitä pitempi matka sitä parempi.Jeppe kirjoitti:Se on aidompi, kun kauppa on vähän kauempana. Kyllä oikeestikki kestää vähä kauemmin, vaikka olis tila ihan lähellä.Diesel Power kirjoitti:Elkää tehkö niin kuin megasavossa, että kaupasta tilalle on 5min ajomatka. Sitä kestä hullukaan.. Ja silleen et tilojen välillä ei olis mahottoman pitkee väli matkoo.Ja jossois jonnii sortin pikkunen kylä. Ja heinäpeltoo ja paljon!
Rupee ajamaan ratilla, niin tuntuu aidommalta.Diesel Power kirjoitti:Juu kyl tiiän et on aidompi, mutta se pelaamisen kannalta vituttavaa, kun pitää koneita ajaa kokoajan edes takas ku työkonneita hakkee. Lohiluomassa se matka on aika hyvä, ehkä vois olla kauempanakin. Ja oikeesti siinä rakkorilla ajamisessa on jtn. intookin..
Jeppe kirjoitti:Paraski puhumaan.tempo kirjoitti:Kirjoittaisit ees oikein.