Simulation kirjoitti:ei sieltä löydy sitä, mistä ite hommaasit? tai siis oliko tuolla sivulla?
e: eli lataanko sen "koko" pelin, ja sit asennan sen 2.3.0 vai mikä olikaan patchin?

Kyllä mulla ainaki toimii!NikoLoL_ kirjoitti:ilmeisesti ei tämä peli toimi windows seiskalla, kun saa asennettua mutta käyntiin ei lähe.

tai siis latasin netistäMuskeli_ kirjoitti:Kyllä mulla ainaki toimii!NikoLoL_ kirjoitti:ilmeisesti ei tämä peli toimi windows seiskalla, kun saa asennettua mutta käyntiin ei lähe.
 eli en tiedä pitäisikö sitten ladata jokin toinen versio
  eli en tiedä pitäisikö sitten ladata jokin toinen versio 

jaa-a.. tuota en lähde sen enempää spekuloimaan!NikoLoL_ kirjoitti:tai siis latasin netistäMuskeli_ kirjoitti:Kyllä mulla ainaki toimii!NikoLoL_ kirjoitti:ilmeisesti ei tämä peli toimi windows seiskalla, kun saa asennettua mutta käyntiin ei lähe.eli en tiedä pitäisikö sitten ladata jokin toinen versio

Voishan tuota harkita ostaa
 Voishan tuota harkita ostaa   Pyöriikös noilla tehoilla, mikkä mulla ona allekirjotukses
 Pyöriikös noilla tehoilla, mikkä mulla ona allekirjotukses  

Allekirjoitus by Venom
 Allekirjoitus by Venom

Juu! bemaria ei saa 230:seen. Koitin itekki katella itelle semmosta niin siellä luki specseissä ettei tekijä ole halunnut sitä editoitavan uudempaan päivitykseen mutta on siellä se e34 bemmi!oskukonemies kirjoitti:lisään vielä että mulla on Street Legal Racing Redline 2.3.0 LE

Kiitos tiedosta!Latep kirjoitti:mul toimii e30 M3 bmw steert legal 2.30LE ja toimii ne vaikka on eri päthci

No ei tätä saa ilmatteeksi paitti laittomasta latauksesta ''Siitä sit ei puhuta täällä''turbo urpo kirjoitti:Voiko joku pistää suoran latauslinkin kun toi kettuilee mulle

ei ole... jos tarkotat 2.3.0 versiotaJartsa_84 kirjoitti:Tää on ilmainen peli!