Snow mod beta
- Matias
- Kielet: Suomi, Englanti ja pikkasen Ruotsii
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Snow mod beta
Moi. Voisitteko kertoo mulle et mitä muuta tosa täytyy tehä et ton moodin saa toimii. Heitänkö sen vaa moodi kansioon niinku kaikki muutki. Voitteko antaa lataus osotteen mist voin ladata ton jutun et saan esim jotai muuta kauhan puomeihin kiinni ku pelkkiä kauhoja ja trukki piikkejä. Mää tosa jouluna sain digger simulaattorin joulu lahjaks niin siinä puskutraktorin kanssa työnnetään sitä hiekkaa niin eiks siit sais lunta ku muuttais sen vaa valkoseks. Vastatkaa takas. Jos siitä saa niin voisko joku tehä farming simulaattoriin sellasen. 

- Matias
kertokaa pliis mulle et miten saan ton lumu moodin toimii ku haluun sen et minne kansioon pitää heittää. Kertokaa tarkasti ku en oo mikää nero näis jutuis

- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Ja tuohan ei pidä paikkaansa polku riippuu ihan siitä mihin sää sen oot asentanu, mutta tuo on se oletus jos sitä ei ole muutettu.xallux kirjoitti:menet tietokonesystem (c)
program files
farming simulator 2009
data
![]()

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Matias
mul ei lue missää tollasii. Katoin kaikki paikat läpi. Mul on vaa et meen ensin omat tiedostot
sit siellä lukee
mods ja sit on save game 1 ja niin edelleen ja sit on
shader cache. Siin on kaikki. Sit jos haluun siihen peliin vaik traktorin niin mulla on työ pöydällä kansio mods ja sit ku oon esim ladannu traktorin niin se tulee mun työ pöydälle niin painan et kopioi ja sit liitän sen mods kansioon. Kaikki ei kyllä toimi tai tule sinne peliiin 

-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
sun pitää mennä tietokoneeseen jos haluut vaihtaa mapin ja sitten tuo polku per*ele! menet tietokonematias kirjoitti:mul ei lue missää tollasii. Katoin kaikki paikat läpi. Mul on vaa et meen ensin omat tiedostotsit siellä lukee
mods ja sit on save game 1 ja niin edelleen ja sit on
shader cache. Siin on kaikki. Sit jos haluun siihen peliin vaik traktorin niin mulla on työ pöydällä kansio mods ja sit ku oon esim ladannu traktorin niin se tulee mun työ pöydälle niin painan et kopioi ja sit liitän sen mods kansioon. Kaikki ei kyllä toimi tai tule sinne peliiin

"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
- Matias
yks juttu viel. Kopioisin sen siis sinne data kansioon. Sit ku siellä on niit miuta kansioita niin pitäääkö se laittaa vielä niin johonkin ku ei toimi vaik heitin siihen data kansiioon. Auttakaa pliis nopeesti
- Matias
nyt meni kyllä yli. Sis poistanko sen maps kansion. Yritin kopioida sen päälle mut ei onnannu. Ja mitkä kopioin sinne mods kansioon 

- Killerhangar
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Et mitenkään, ellet back-uppaa sitä kansiota...

"The important thing is to keep trying" - Keiichi Tsuchiya
Lentävä lestadiolainen/FIN-SWE-NOR
-
- Kunniakäyttäjä
no siirrä se eri kansioon tai työpöydälle!!matias kirjoitti:sit jos poistan sen kansion niin miten saan sen takas joskus.

"Se tunne kun syö kebabia alasti ja ovesta tulee sisään kilpikonna ja appelsiini"
- Matias
Moi voitteko kertoa selvästi et mitkä kaikki pitää sirtää pois. Ja kummasta mä siirrän ne maps kansiosta vai map01 kansiosta ja mitkä mä niis poistan 

-
Voi vtu lopeta toi tuplapostailu ja ei voi sitte mitää ku et älyä miten yksi mappi tai modi asennetaan!

- Matias
No ite ette kerro tarpeeks selvästi et älä valita. SORI TUPLA POSTAUS. PS en oo nörtti näitten kaa 

-
We have a winner! maps kansio. 

Pojat vois lopettaa jo ton off topicin ja palata aiheeseen. Kohta on parin sivun verran jauhettu miten mappi vaihdetaan, jos ei noilla ohjeilla sitä osaa vaihtaa niin pelatkoot normi mapilla.

Minun tekemiä modeja saa käyttää ihan miten haluaa, ei tarvitse kysellä lupia!!!
- Matias
voitteko antaa lataus linkin noihin lumi auroihin. MAHDOLLISIMMAN NOPEASTI