ProFarm
- KuusNeliä
- Kielet: Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: KuusNeliä [FiN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
ProFarm
Eli ostin proo farmin ni ku mulla on tota levylitää 2,89 Gt C asemalla ja D asemassa on 51,0 Gt ku koitan asentaa D:asemaan ni sitte se valittaa et levytilaa liian vähän asemassa C. Miks se valittaa että C:asemassa on liian vähä tilaa vaikka asennan sen D:lle ?
-
- Wiuwe^
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: WiuweFIN
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Re: ProFarm
Se asentaa jotain tiedostoja AppDatan kansioon, joka on C:asemassa, todennäkösesti.KuusNeliä kirjoitti:Eli ostin proo farmin ni ku mulla on tota levylitää 2,89 Gt C asemalla ja D asemassa on 51,0 Gt ku koitan asentaa D:asemaan ni sitte se valittaa et levytilaa liian vähän asemassa C. Miks se valittaa että C:asemassa on liian vähä tilaa vaikka asennan sen D:lle ?
'Lääkärintodistukses lukee: Turkulainen, muuten terve'
<KuusNelia> Ännän modit on ihan perkeleestä
- KuusNeliä
- Kielet: Englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: KuusNeliä [FiN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Saisko sitä muutettua?Wiuwe^ kirjoitti:Se asentaa jotain tiedostoja AppDatan kansioon, joka on C:asemassa, todennäkösesti.KuusNeliä kirjoitti:Eli ostin proo farmin ni ku mulla on tota levylitää 2,89 Gt C asemalla ja D asemassa on 51,0 Gt ku koitan asentaa D:asemaan ni sitte se valittaa et levytilaa liian vähän asemassa C. Miks se valittaa että C:asemassa on liian vähä tilaa vaikka asennan sen D:lle ?
-
- Wiuwe^
- Viesti:
Ei, koska AppData on jokasel käyttäjäl, ja käyttäjä kansiot on C asemasKuusNeliä kirjoitti:Saisko sitä muutettua?Wiuwe^ kirjoitti:Se asentaa jotain tiedostoja AppDatan kansioon, joka on C:asemassa, todennäkösesti.KuusNeliä kirjoitti:Eli ostin proo farmin ni ku mulla on tota levylitää 2,89 Gt C asemalla ja D asemassa on 51,0 Gt ku koitan asentaa D:asemaan ni sitte se valittaa et levytilaa liian vähän asemassa C. Miks se valittaa että C:asemassa on liian vähä tilaa vaikka asennan sen D:lle ?

- Wiuwe^
- Viesti:
Eikai, eise peli muuten löydy niit tiedostoi.KuusNeliä kirjoitti:Mut voiko sen profarmin jutut siirtää sielt ÄppDätästä sinne D:lle