http://www.youtube.com/watch?v=brJQ53xg ... el&list=UL
Tuo on sen merkki että kärryssäki pelaa vilikut.Mrjallu65 kirjoitti:Isäs kuvas ja sää näyt 0:23 kohas?![]()
![]()
No ei vaan, komia vireo.
Ja komia massikka isälläs.
Ja miks sulla on hätävilkut päällä, vai näenkö väärin?
Saatanan kätevä varmaa tommone, vituttaa aina mennä vahtaamaan, toimiiko kärrinvilikut.leepu kirjoitti:Tuo on sen merkki että kärryssäki pelaa vilikut.Mrjallu65 kirjoitti:Isäs kuvas ja sää näyt 0:23 kohas?![]()
![]()
No ei vaan, komia vireo.
Ja komia massikka isälläs.
Ja miks sulla on hätävilkut päällä, vai näenkö väärin?
Onkait tuo muute iha komia, mutta tuo laatu.....
Sää et nähtävästi lukenu yllä olevia viestejä, mulla ei ollu hätä vilikku päällä, vaa se vilikutti että kärryssäki on vilikut päällä.Wiuwe^ kirjoitti:Kai sä leepu tiiät et nelipiste vilkkuja käytetään vaan sillo jos pysäköidään kielletylle alueelle? Et todellakaan ansaitse traktori korttia..
Millos hätävilkkuja on alettu käyttämää traktoreisa?leepu kirjoitti:Sää et nähtävästi lukenu yllä olevia viestejä, mulla ei ollu hätä vilikku päällä, vaa se vilikutti että kärryssäki on vilikut päällä.Wiuwe^ kirjoitti:Kai sä leepu tiiät et nelipiste vilkkuja käytetään vaan sillo jos pysäköidään kielletylle alueelle? Et todellakaan ansaitse traktori korttia..
Mitehä tuommose kuulovammase voi joku tohtia ottaa töihi ku ei tuommosia älyä.
98% ihmisistä sanoo auton nelipistevilkkuja hätävilkuiks, hätävilkut on vilkut jossa on paloauton, ambulanssin yms. hälytysajoneuvon katolla. Joten you got trolled..leepu kirjoitti:Siittä mää en tiiä millä nimellä tuommoset kaupunkilais juntit niitä sanoo mutta täälä niitä sanotaa hätävilikuiks ja on aina sanottu.
Turhaa tulit viisastelemaa...
Täs taas näkee sen, ettei oo kokemusta. Ei tosiaankaa oo kiva kääntyä vasemmalle vitunmoinen autojono peräs 20t yhistelmällä, jos kärris ei toimi vilkut. Monta vaaratilannetta tullu sen takia, ku kääntyny vasemmalle ja autolähteny ohitte ku ei vilkku toimi. Itellekkä käyny näi, auto lähti ohi, ku olin kääntymäs ja se joutu ajaa postilaattikoihi. Ei siinä pahasti käyny, mutta autoon kyllä tuli vähä jälkiä.Killerhangar kirjoitti:Wiuwe on kyllä puolkuuro eikä osaa ajaa, mutta mitä te niitä vilkkujja ees tarkistelette? Jos ei toimi niin ei toimi...
Ja E: ei peileistä peruuttaminen oo vaikeeta...
Jos pihas huomaa, ettei vasemmalle toimi vilkku kärrys, nii liitin auki ja kattoa mikä on vikana. Jos on kiire mennä, nii helvetin tarkasti pitää kääntyä.Killerhangar kirjoitti:No ei mutta tuski alatte vikaa selvittää pellolla keske ajon?
*NelipistevilkkuCity^ kirjoitti:Se on nelivilkku.
Latelen totuuksia pöytyään ku nuoret sankarit eivät näytä tietävän kaikkia juttuja..erkko fin kirjoitti:Minä tykkäsin tosta leepun videosta!
Ja wiuwe voit nussia sitä pilkkua leepun kaa yyveellä.
Juu-u mutta tällä keskustelulla tukitaan tää aihe...Wiuwe^ kirjoitti:Latelen totuuksia pöytyään ku nuoret sankarit eivät näytä tietävän kaikkia juttuja..erkko fin kirjoitti:Minä tykkäsin tosta leepun videosta!
Ja wiuwe voit nussia sitä pilkkua leepun kaa yyveellä.
2.20 kohas, mitä vittua, iha hyvihä tuo olis tuos kääntyny?leepu kirjoitti:Tuommose kuvasin eile ku ei ollu muutakaa tekemistä nui illasta..
Laatu paska ko oli jo vähä hämärää ku kuvasin.
Pelaruzi voi sitte tosta ottaa mallia mite vuotta nuorempi, voi osata peruuttaa peileistä.
Wiuwe ja nakseli voi lähettää YV:nä kaikki kateelisuuvet ku ketää kiinnosta ne.
Ihaku en osais peruuttaa peileistä?leepu kirjoitti:Tuommose kuvasin eile ku ei ollu muutakaa tekemistä nui illasta..
Laatu paska ko oli jo vähä hämärää ku kuvasin.
Pelaruzi voi sitte tosta ottaa mallia mite vuotta nuorempi, voi osata peruuttaa peileistä.
Wiuwe ja nakseli voi lähettää YV:nä kaikki kateelisuuvet ku ketää kiinnosta ne.