Mitäs mieltä te olette, kannattaako lakkauttaa vai ei?
Täällä saatte keskustella siittä mutta muistakaa äänestää!

30 päivää aikaa äänestää.

Jepa.Massey_man kirjoitti:Nyt kun ite on viel mopoiässä tottakai toivois et se lopetettais, mut toisaalta sitte kun ois autokortti niin oishan se mukava katellakii kun ne jahtais niit tulevia mopopoikia.
Mua ei o ikää pysäyttäny poliisit ku oon raktorilla ajanu, ilman korttia tai kortin kans.leepu kirjoitti:Toisaaltaa poliisit on turhia, ku vaikeuttaa työ tekua ku ei aina voi ajaa kotii taikka pelolle ite rattorilla, ku ne valtio natsit o jossaki puskassa pakulla kyttäämässä kortittomia.
Mutta sitte taas on näitä C-papereita saaneita jotka tarvii sitä valavontaa, jotta ei kiksit pääse turha pahasti jyllää.
Ei oo muakaa, mutta kyllä se vaa vähä ahistaa ajaa tiellä, tai tässä meijä kylä tiellä, mutta jossaki muualla sitte.Ännä kirjoitti:Mua ei o ikää pysäyttäny poliisit ku oon raktorilla ajanu, ilman korttia tai kortin kans.leepu kirjoitti:Toisaaltaa poliisit on turhia, ku vaikeuttaa työ tekua ku ei aina voi ajaa kotii taikka pelolle ite rattorilla, ku ne valtio natsit o jossaki puskassa pakulla kyttäämässä kortittomia.
Mutta sitte taas on näitä C-papereita saaneita jotka tarvii sitä valavontaa, jotta ei kiksit pääse turha pahasti jyllää.
Mee sää vinkuu muualle.Killerhangar kirjoitti:Hyvä vaa että ratsaavat kortittomia poies. Se on kuitenkin todiste siitä että pitäisi osata ajaa..
Sinuna leepu tulla pätemää yhtään, jos teil on joku vitun dyna mikä ainakaan ole pankin koneleepu kirjoitti:Mee sää vinkuu muualle.Killerhangar kirjoitti:Hyvä vaa että ratsaavat kortittomia poies. Se on kuitenkin todiste siitä että pitäisi osata ajaa..
Kylläkai ne ny näkee sinne koppii, vaikkei ajamisessa oliskaa mtn.
Sää et sitä paitsi tiiä sitä että välillä on pakko ajaa kortitta.
Sun muutenki huono tulla maatalouvest pätee tänne ku isälläs ja pankilla oli velekane bussi firma.
Elä sää ala väittämää tollasta ku et vittu tiedä asiasta mitää. Mee itkee isälles jolla o Dyna-VITTU VEETEE GEPARDIPERÄLLÄ, takuulla velkasena...leepu kirjoitti:Mee sää vinkuu muualle.Killerhangar kirjoitti:Hyvä vaa että ratsaavat kortittomia poies. Se on kuitenkin todiste siitä että pitäisi osata ajaa..
Sun muutenki huono tulla maatalouvest pätee tänne ku isälläs ja pankilla oli velekane bussi firma.
Not bad ens kesänä. 8))))Wiuwe^ kirjoitti:Sinuna leepu tulla pätemää yhtään, jos teil on joku vitun dyna mikä ainakaan ole pankin koneleepu kirjoitti:Mee sää vinkuu muualle.Killerhangar kirjoitti:Hyvä vaa että ratsaavat kortittomia poies. Se on kuitenkin todiste siitä että pitäisi osata ajaa..
Sun muutenki huono tulla maatalouvest pätee tänne ku isälläs ja pankilla oli velekane bussi firma.![]()
![]()
![]()
Ei voi mitään jos on 12v ja vasta 3v pääst saa kortin![]()