http://ul.to/npxort

Korjasin vähä otsikkoa
Traktori_Mies
samaa mieltä oon minäkiSan_anttu kirjoitti:Ei helv sun kanssas MB_Trac. Leijut sillä kun osaat tehdä modeja.
Mitä väliä sillä on vaikka kaikki tän foorumin käyttäjät tekis T182 ? Ei se ole sun asias.
Pistää vähäsen kyllä vihaks tollanen toiminta.
Ja oot vielä muakin ylemmässä virassa, kun oot ylläpidon avustaja. Miettisit vähän mitä kirjotat.
Ei ole! 162 on pienempi ku 182 ja 202 on vissiin vielä suurempi ku 182 ja kaikissa on erikokonen moottori! Älä nyt tule viisastelemaan valtroista! ku et ite tiiä mitään hel*****Latep kirjoitti:lol mua naurattaa se on sama vaikka onki saman niminen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
T172-T202 on sama moottori. Isommassa mallissa on vaan otettu enemmän tehoja irti samasta moottorista.Traktori_Mies kirjoitti:Ei ole! 162 on pienempi ku 182 ja 202 on vissiin vielä suurempi ku 182 ja kaikissa on erikokonen moottori! Älä nyt tule viisastelemaan valtroista! ku et ite tiiä mitään hel*****Latep kirjoitti:lol mua naurattaa se on sama vaikka onki saman niminen
Ei kannata vetää palkokasvia nenään... Respectit sulle kun oot semmosen vallun tehny. Tuolla keski-ikäjutullaMB_Trac kirjoitti:Eihän tästä oo sodittu! Kysyin vain että MIKSI Calahan teki saman, en sen enempää.. Pelaikaa sitten tällä, taidan pitää valluni privaatti modina..
no anteeksi... oot sää muistaakseni ennenki sanonu, ku joku on ruvennu esim fiiattia tekeen, niin että miks pitää tehä samanlainen.. ja oliko ne texturet netsitä ja niitä ei saanu käyttää? vai oliko ne sun ite ottamia kuvia?MB_Trac kirjoitti:Eihän tästä oo sodittu! Kysyin vain että MIKSI Calahan teki saman, en sen enempää.. Pelaikaa sitten tällä, taidan pitää valluni privaatti modina..
Tuota juurikin tarkoitin..peluri4 kirjoitti:se on ihan sama tekee kö saman mallisen ku joku toinen vai ei mut ois se kivempi jos kaikki ei tekis saamaa
Samaa mieltä mutta minä en ymmärrä että miksi pitää alkaa sotimaan modeista??Muskeli_ kirjoitti:Mua vähän huvittaa tää homma välillä, kun joku alottaa tekeen traktoria, ja toinenki tekee sitte saman mallisen, niin tulee hirvee sota siitä, että miksi teki samanmallisen.. ja Calahan on voinut tehdä tätäkin jopa kauemmin kuin MB_trac ja trac sanoi, että on käyttänyt enemmän aikaa omaansa ja että se on sen takia myös parempi.. en itse ainakaan ole nähnyt tästä calahan:in vallusta miteen ennen tätä julkaisua..ja se vielä, että ruvetaan pätemään koneista ja ollaan sitten väärässä vielä..