Joo mä voin.Farmari99 kirjoitti:Kekkä haluaa sen mun mapin testiin? YV:llä saapi linkin.
Ekkai sää tota ny viä vaihra?!Massey_man kirjoitti:Uus ja vanha.
Yritetty on, mut tota sais jauhaa viikon putkeen et ne kuluis, kuluu meinaa ihan helvetin hitaast toi kumi.ValuXi kirjoitti:Sudita ny reunatki pois ennenku vaihat.
Mitä yrität selittää?valtravalmet kirjoitti:On se väärin ku tytöt lähtee ajaa taavilla?Ei ois uskonu jos ee ooos nähny!
Ei kai se värin oo mut en oikee usko.valtravalmet kirjoitti:On se väärin ku tytöt lähtee ajaa taavilla?Ei ois uskonu jos ee ooos nähny!
Vitun pässi mä oon mitään haukkunu, marisin vaa ku sellaaset saa tukia! Vittuako sellaset harrasteviljelijät saa ees tukia, jos ne tekee sitä homma sivutyönä! Se on niille harrastus ja sen näkee, et säkää saa mitää tukia, jos alat harrastaa vaikka jalkapalloa. Sellasille ne tuet kuuluu, jokka tekee päätoimisena työnä maanviljelystä, yleensä sellaisilla, jokka harjoittaa maataloutta päätoimisena elinkeinona on myös jotaki elukkoja.Mrjallu65 kirjoitti:Taitaa Vallupojua vähän vituttaa, kun eilen tän ''foorumin parhaat suurtilalliset maanviljeliät'' mämisi heitin pienen tilan touhuista.
Reilu meininki kun vähän pieni tilallisempia ruvetaan heti haukkumaan.
Älä kuule pässittele, ja tarkotin lähinnä leepun sanomisia.Ännä kirjoitti:Vitun pässi mä oon mitään haukkunu! Vittuako sellaset harrasteviljelijät saa ees tukia, jos ne tekee sitä homma sivutyönä! Se on niille harrastus ja sen näkee, et säkää saa mitää tukia, jos alat harrastaa vaikka jalkapalloa. Sellasille ne tuet kuuluu, jokka tekee päätoimisena työnä maanviljelystä, yleensä sellaisilla, jokka harjoittaa maataloutta päätoimisena elinkeinona on myös jotaki elukkoja.Mrjallu65 kirjoitti:Taitaa Vallupojua vähän vituttaa, kun eilen tän ''foorumin parhaat suurtilalliset maanviljeliät'' mämisi heitin pienen tilan touhuista.
Puhut monikossa ja tarkotat pelkästään leepua?Mrjallu65 kirjoitti:Älä kuule pässittele, ja tarkotin lähinnä leepun sanomisia.Ännä kirjoitti:Vitun pässi mä oon mitään haukkunu! Vittuako sellaset harrasteviljelijät saa ees tukia, jos ne tekee sitä homma sivutyönä! Se on niille harrastus ja sen näkee, et säkää saa mitää tukia, jos alat harrastaa vaikka jalkapalloa. Sellasille ne tuet kuuluu, jokka tekee päätoimisena työnä maanviljelystä, yleensä sellaisilla, jokka harjoittaa maataloutta päätoimisena elinkeinona on myös jotaki elukkoja.Mrjallu65 kirjoitti:Taitaa Vallupojua vähän vituttaa, kun eilen tän ''foorumin parhaat suurtilalliset maanviljeliät'' mämisi heitin pienen tilan touhuista.
Saako vielä testiin??Farmari99 kirjoitti:Kekkä haluaa sen mun mapin testiin? YV:llä saapi linkin.
Ottaapas poika helposti nokkiinsa, kun mielipide kerrotaan...Mrjallu65 kirjoitti:Noh, en tiiä mitä löpisen, mutta Vallupoju sano että lähtee eikä takasin tule.
No siinäpähä lähtee, pienestä kyllä ottaa nokkiinsa, ku sanoo asiat niinku ne oikiasti on...Mrjallu65 kirjoitti:Noh, en tiiä mitä löpisen, mutta Vallupoju sano että lähtee eikä takasin tule.