Iha normaalia .Ännä kirjoitti:Meiltä kävi mannet varastamas ännän kompurasta ilmat.No ei oo kyllä meirän markilta muuta varastettu, ku muoreen pyörä joskus vuonna helvetti ja vieläki se siitä itköö.

Iha normaalia .Ännä kirjoitti:Meiltä kävi mannet varastamas ännän kompurasta ilmat.No ei oo kyllä meirän markilta muuta varastettu, ku muoreen pyörä joskus vuonna helvetti ja vieläki se siitä itköö.

Viritettiin niille ansa, jos meinaavat tiisseliä viedä.
  Viritettiin niille ansa, jos meinaavat tiisseliä viedä.
Millane ansa?fordmies4610 kirjoitti:Ei ole onneks vielä.Viritettiin niille ansa, jos meinaavat tiisseliä viedä.

By Hopea00
 By Hopea00 Ei saanu poliisi 120kg äijää ylös veneestä ni pippurisumutetta ja rautoihin laiturilla.
 Ei saanu poliisi 120kg äijää ylös veneestä ni pippurisumutetta ja rautoihin laiturilla.  Tuolla ne saarissa tonkinu ja murtautunu mökkeihin ja semmosta. Pittää mennä kysymään poliisilta vielä jos kukaan ei halua tota 15Heposta Jonssonia ni minä kyllä otan.
 Tuolla ne saarissa tonkinu ja murtautunu mökkeihin ja semmosta. Pittää mennä kysymään poliisilta vielä jos kukaan ei halua tota 15Heposta Jonssonia ni minä kyllä otan. 

meillä ei oo muutako kylän juoppo löysi mun dt:n pihasta ja lähti ajaha sillä nii suoraan päisään ojaha... Noo saimpa kivat rahat korvaukseks
 meillä ei oo muutako kylän juoppo löysi mun dt:n pihasta ja lähti ajaha sillä nii suoraan päisään ojaha... Noo saimpa kivat rahat korvaukseks 

Veikkaanpa, että ei ollu varkaita. Kyllä niitä Virostakin tulee tuonne Etelä-Suomeen ostamaan maatalous tarvikkeita yms.Hopea00 kirjoitti:Sori nosto,
Mutta tuossa muutama päivää sitten näin Eestiläisrekkareissa olevan auton, ja siinä oli peräkärrystä otettu kuomu pois ja pressun alta pilkisti Claas - pyöröpaalain...
Ja sitten se oli vielä menossa Tallinnan laivan satamaan päin...

Mahtokohan olla varkaita pakomatkalla?

Sitä Iskäkin veikkas.MrSuomi kirjoitti:Veikkaanpa, että ei ollu varkaita. Kyllä niitä Virostakin tulee tuonne Etelä-Suomeen ostamaan maatalous tarvikkeita yms.Hopea00 kirjoitti:Sori nosto,
Mutta tuossa muutama päivää sitten näin Eestiläisrekkareissa olevan auton, ja siinä oli peräkärrystä otettu kuomu pois ja pressun alta pilkisti Claas - pyöröpaalain...

Tuskin oli, koska Suomestahan viedään paljon käyttetyjä koneita ulkomaille.Hopea00 kirjoitti:Sori nosto,