Yleinen keskustelu maataloudesta
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: 芬兰
- Multiplayer tunnuksesi?: En ymmärrä kysymystä
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Yleinen keskustelu maataloudesta
Noniin leepu nukkumaan menoaika.
Kauan sitten muuan mies alkoi ymmärtämään naisia ja repesi nauruun.
#Kiljupönttö
#Kiljupönttö
- Ohtonen
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Haista sinä homo vittu!!!!!!!!! Sinähän se helevetin kokeneena naapurin hommien kyyläjän tiijät mikä kannattaa ja mikä ei. En senttään naapurin hommia kuvvaile niinku erräät.leepu kirjoitti:Kannattaa sun lähtiä pois nyt, kato tuo koneella olo vie sähkyä, nii teijä näinäis vilijely menee vielä enemmä miinukselle.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- leepu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Tuommosena näinnäis vilijeliän pentuna hirviästi alakas huutelee, ainua naapurin rattorin kuva on ku olin valtra 6550:pillä niittämässä nii räppäsin niitte kasesta kuva, ikävä kylllä kaikki mu kuvat on otettu meleko läheltä eikä pyöntärö rajasta ku naapuri on ollu kusella, niiku sulla o.valmetpoju kirjoitti:Haista sinä homo vittu!!!!!!!!! Sinähän se helevetin kokeneena naapurin hommien kyyläjän tiijät mikä kannattaa ja mikä ei. En senttään naapurin hommia kuvvaile niinku erräät.leepu kirjoitti:Kannattaa sun lähtiä pois nyt, kato tuo koneella olo vie sähkyä, nii teijä näinäis vilijely menee vielä enemmä miinukselle.

Thetuoppi^
Volvo, maailma tarvitsee esikuvia.

- Ohtonen
Tuu tänne sanomaan. Enkä uskois et sulla ois kotimaasta leipä suuhun laitettavaksi jos näitä näinäisviljeliöitä olis näin paljoo. Mut helepohase netissä huuella, mut tuleppa kasvotusten vittuilemmaan.leepu kirjoitti:Tuommosena näinnäis vilijeliän pentuna hirviästi alakas huutelee, ainua naapurin rattorin kuva on ku olin valtra 6550:pillä niittämässä nii räppäsin niitte kasesta kuva, ikävä kylllä kaikki mu kuvat on otettu meleko läheltä eikä pyöntärö rajasta ku naapuri on ollu kusella, niiku sulla o.valmetpoju kirjoitti:Haista sinä homo vittu!!!!!!!!! Sinähän se helevetin kokeneena naapurin hommien kyyläjän tiijät mikä kannattaa ja mikä ei. En senttään naapurin hommia kuvvaile niinku erräät.leepu kirjoitti:Kannattaa sun lähtiä pois nyt, kato tuo koneella olo vie sähkyä, nii teijä näinäis vilijely menee vielä enemmä miinukselle.
Viimeksi muokannut Ohtonen, 06.09.2012 21:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
- Aecel
- Kunniakäyttäjä
- Kielet: Suomi ja rallienglanti sekä saksaa. Ja, gut.
Ei jumalesson.
Leepuskana kävisin koulut ekana ja tulisin sitte pätemään.
En siis yritä millään tavalla ite esittää suurta farmaria, mä meen vaan mukana ja auttelen kaikennäkösissä töissä missä isäntä nyt apua tarvii tai vaatii.

Leepuskana kävisin koulut ekana ja tulisin sitte pätemään.
En siis yritä millään tavalla ite esittää suurta farmaria, mä meen vaan mukana ja auttelen kaikennäkösissä töissä missä isäntä nyt apua tarvii tai vaatii.

Miksei täällä humppa soi?
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Hydroturbo[FIN]
Kuivaajalla kärryjä kippailu ja kaikkia pikku hommia.
Kyllä veikkaan että Massey:man ja Vallupoju tiätää 99, 9% enemmän maataoudetsa/koneistkuin leepu.
mutta lopeteaan ootee.
mutta lopeteaan ootee.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- Ännä
- Moderaattori
Mutta oikiasti nuilta näennäisviljelijöiltä, sais ottaa tuet pois, nii lopettaisivat sen ja keskittyisivät siihen työssäkäyntiin, niin sais vuokrata pellot sellaasille, jokka osaa viljellä niitä. 

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
- Ohtonen
Mekö ei osata vilijella ku ei oo jumalattomia velekoja niskassaku semmosilla joilla karjaa sattuu enämpi olemaan??? Luulin sinuahi kunnon jätkäksi, mut olin väärässä...Ännä kirjoitti:Mutta oikiasti nuilta näennäisviljelijöiltä, sais ottaa tuet pois, nii lopettaisivat sen ja keskittyisivät siihen työssäkäyntiin, niin sais vuokrata pellot sellaasille, jokka osaa viljellä niitä.

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Ännä varmaa tarkottaa sitä jos pittää kesannolla tai jotaa semmoosta.
Mutta itte oon sitä mieltä että voi sitä maata vilijellä pieniki tila jos haluaap, toisaalta mikä minä oon sanomaan ko meijä pellot vuokralla....
Mutta itte oon sitä mieltä että voi sitä maata vilijellä pieniki tila jos haluaap, toisaalta mikä minä oon sanomaan ko meijä pellot vuokralla....
- leepu
Vittujapa se teijä vilija leivä saantii vaikuttaa ku te ette ikää tuu nii hyvää vilijaa saama et se leivä tekkoo kelepais, kyllä ne nämä etelä isot isännät sen leipä vilija kasvattaa.
Eikä ne teijä mäjänneet orava kynnet maijo tuotokseenkaa palijo vaikuta ku niistä ei lehmä saa ees tärkkellystä.
Kaikella kylymyyellä näinnäispojulle.
Eikä ne teijä mäjänneet orava kynnet maijo tuotokseenkaa palijo vaikuta ku niistä ei lehmä saa ees tärkkellystä.

Kaikella kylymyyellä näinnäispojulle.

Thetuoppi^

- Ännä
- Moderaattori
No en sielä päi tiiä, muttä tääläpäi ne on semmosia, jokka ei myrkytä, kerää hukkakauroja ym. Arvasinki, että tästä alakaa tämmönen tappelu... Se nyt vaan on tosiasia, että päätoimiset maanviljelijät pitää parempaa huolta maistansa. Meillekki on tullu nuita vuokramaita, niiltä jokka on lopettanu, niin niis on salaojat mitä sattuu ja kiviä oo koskaa kerätty.valmetpoju kirjoitti:Mekö ei osata vilijella ku ei oo jumalattomia velekoja niskassaku semmosilla joilla karjaa sattuu enämpi olemaan??? Luulin sinuahi kunnon jätkäksi, mut olin väärässä...Ännä kirjoitti:Mutta oikiasti nuilta näennäisviljelijöiltä, sais ottaa tuet pois, nii lopettaisivat sen ja keskittyisivät siihen työssäkäyntiin, niin sais vuokrata pellot sellaasille, jokka osaa viljellä niitä.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Juhijeejee
Ännä ehkä meinaa sitä, että sitä viljaa kylvetään siihen peltoon ajoissa tukien kannalta, mutta myöhässä siihen nähden, että ehtiikö se valmistua ja tarvitaanko sitä edesmihinkään muutako tukien kanssa kikkailuun. Ja siihen, että on vaikka pelto heinällä, siitä vaikkapa paalataan heinät ja ajetaan paska-aholle, kun niitä ei tarvita, mutta tuet tulee, kun heinät on kerätty pois.
E:Ännä kirjottikii jo ite tuohon ennen. Ja vaikka en Ännää muuten tunne, mutta tuntuu forkan järkevimmästä päästä oleva käyttäjä. Toisinkun jotkut jotka valehtelee ja pätee asioista joita ei tiedä.
E:Ännä kirjottikii jo ite tuohon ennen. Ja vaikka en Ännää muuten tunne, mutta tuntuu forkan järkevimmästä päästä oleva käyttäjä. Toisinkun jotkut jotka valehtelee ja pätee asioista joita ei tiedä.
Viimeksi muokannut juhijeejee, 06.09.2012 22:05. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
i7-4770k, gtx 780, 16gb ram, 250gb SSD + 3tb HDD
- leepu
EEikä me mitää pahaa sulle haluta, me vaa halutaa selittää se sulle , että siinä teijä touhus ei oo MITÄÄ JÄRKEE. 

Thetuoppi^

- Ohtonen
Meillä ruiskutettu joka vuos paitti viime vuonna ku ei ollu ruiskua ja hukat kerätty ku niitä nähty. Joka vuos ohraa on pistetty, mutku ei se kohta kannata jos hinnat tätä vauhtia noussee. Mitenkäs nii meijä touhus ei järkiä oo? Jos isäntä haluaa monessa polvessa jatkaa tätä harrastusta nii mitä teillä sitä vastaan on?

Kiitoksia JGFIN!
#Kiljupönttö
Ja leepun turha alkaa pennuttelemaan Vallupojua, ehkä parisen kuukautta vanhempi kun Vallupoju.
Ja vittuako se sulle kuuluu vaikka Vallupojun tilalla kynnettäisiin suaraa kylvön päälle?
Miten se niinkun sua liikuttaa?
Ja turha tulla mulle mitään YV:llä vikisemään että ''ite oot 10 tai 8 vee....jne''
Nyt puhutaan tästä Vallupojun tiloan touhun haukkumisesta.
Ihan sama vaikka olisin 1 vuatias, se ei sulle kuulu.
Mutta lopetetaan ootee ihan sopuun, olkoon leepulla tila ja sovitaan ettei kuvaile naapuria vaan oman tilan touhuja.
Ja vittuako se sulle kuuluu vaikka Vallupojun tilalla kynnettäisiin suaraa kylvön päälle?
Ja turha tulla mulle mitään YV:llä vikisemään että ''ite oot 10 tai 8 vee....jne''
Nyt puhutaan tästä Vallupojun tiloan touhun haukkumisesta.
Ihan sama vaikka olisin 1 vuatias, se ei sulle kuulu.
Mutta lopetetaan ootee ihan sopuun, olkoon leepulla tila ja sovitaan ettei kuvaile naapuria vaan oman tilan touhuja.
Viimeksi muokannut Kasitonni, 06.09.2012 22:14. Yhteensä muokattu 2 kertaa.

Kiitos Finski!
SM320 8x2
SM300 8x4
- leepu
Mitähä kiksejä tommone ala-aste pentu saa siittä ku esittää 25vee naista?Mrjallu65 kirjoitti:Ja leepun turha alkaa pennuttelemaan Vallupojua, ehkä parisen kuukautta vanhempi kun Vallupoju.

Thetuoppi^

- RainBow_
- Moderaattori
- Multiplayer tunnuksesi?: RainBow^
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Nyt kaikki pennut rauhoittuu ja menee tutimaan, muuten minä laitan teidät menemään.
Volvomies on erimies.
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
Leepu sais vähä rauhottua eikä hyppiä silimille vaikka ison talon pentu onki
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
+1Simulation kirjoitti:Leepu sais vähä rauhottua eikä hyppiä silimille vaikka ison talon pentu onki

Ja meijän naapurit rupes tännään puimmaan!
Mutta, äläkää sitte ruvekko muaki haukkuun niinku leepua, koska todistan, että käyn joskus NAAPURILLA hommis... en oo mikää "valeviljeliä" tai mikä onkaa?

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
- Ännä
- Moderaattori
Ei mulla oo mitään näennäisviljelijöiden touhuja vastaan, jos haluaa semmosta harrastaa. Mutta ne tuet sais ottaa pois, ei harrastuksista yleensäkkää makseta mitään.

-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Hydroturbo[FIN]
Jännää lukee näitä joitai viestejä 

- fordmies4610
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
Meilläpäin vituttaa ko tuo yks vuokras kaikki yhelle urakoittijalle, vaikka kaikki muut viljelijät tällä kylällä tarttis peltoo.Ännä kirjoitti:Ei mulla oo mitään näennäisviljelijöiden touhuja vastaan, jos haluaa semmosta harrastaa. Mutta ne tuet sais ottaa pois, ei harrastuksista yleensäkkää makseta mitään.

Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4
-
- Kunniakäyttäjä
Tehkää! Nii meki tehää eekä vinguta et sais tonki pellon tosta. 

Miksi ostaa BMW kun pituus riittää? -VOLVO
- fordmies4610
- Kielet: Suomi ja Lontoo
- Multiplayer tunnuksesi?: Tornivoorti
Siin o isompi duuni.valtravalmet kirjoitti:Tehkää! Nii meki tehää eekä vinguta et sais tonki pellon tosta.

Viimeksi muokannut fordmies4610, 06.09.2012 23:00. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Ford 4610 -2 '85 3294cm³, 61hv/2200rpm.DIN 8+4