Se AMD tungetaa persiiseen.Ännä kirjoitti:Hyvin perusteltu. AMD:n HD7850:stä ylähäppäi pyyhki perseen sun mopolla GTX560TI:llä. Smoke

Ja mulle riittää toi näyttis, jossa ei oo lahoamisen vaaraa.
Se AMD tungetaa persiiseen.Ännä kirjoitti:Hyvin perusteltu. AMD:n HD7850:stä ylähäppäi pyyhki perseen sun mopolla GTX560TI:llä. Smoke
Eti mulle joku tilasto, mistä käy ilmi, että AMD:n näyttikset kestää huonommin, kuin nVidian. Ihme toimintaa, varmaan ikään ees ollu AMD:n näyttistä, niin silti haukutaan ihan paskaksi.Valtra_S352 kirjoitti:Se AMD tungetaa persiiseen.Ännä kirjoitti:Hyvin perusteltu. AMD:n HD7850:stä ylähäppäi pyyhki perseen sun mopolla GTX560TI:llä. Smoke![]()
Miks ite otit GeForcen, jos Amd on hyvä?Ännä kirjoitti:Eti mulle joku tilasto, mistä käy ilmi, että AMD:n näyttikset kestää huonommin, kuin nVidian. Ihme toimintaa, varmaan ikään ees ollu AMD:n näyttistä, niin silti haukutaan ihan paskaksi.Valtra_S352 kirjoitti:Se AMD tungetaa persiiseen.Ännä kirjoitti:Hyvin perusteltu. AMD:n HD7850:stä ylähäppäi pyyhki perseen sun mopolla GTX560TI:llä. Smoke![]()
Koska murotarjous, jos olis AMD:n vaikka 7970 saanu yhtä halvalla, nii se sitte tottakai. Mutta sä et oo vieläkää kertonu, miks nVidia on paras ja AMD:n saa tunkea perseeseen.Valtra_S352 kirjoitti: Miks ite otit GeForcen, jos Amd on hyvä?
Noo esim. AMD:n prosessori lahos vakiona.Ännä kirjoitti:Koska murotarjous, jos olis AMD:n vaikka 7970 saanu yhtä halvalla, nii se sitte tottakai. Mutta sä et oo vieläkää kertonu, miks nVidia on paras ja AMD:n saa tunkea perseeseen.Valtra_S352 kirjoitti: Miks ite otit GeForcen, jos Amd on hyvä?
No niinpä!!Farmari344 kirjoitti:Miten prossu liittyy näytönohjaimeen?
Ehkä lopetetaan OT, mut siten, ku se oli AMD.Farmari344 kirjoitti:Miten prossu liittyy näytönohjaimeen?
Ja tuu jo sinne mesee saattaanaa..
Älähä nytte. Sä vertaat kahta ihan eri asiaa. Tekeehän inteliki helvetin hyvät prosessorit, mutta sen näytönohjiamis ei oo kehumista. Ne on kaks eri osaaluetta. Ja itellä on toiminu 4 AMD:n prossua niin kauvan, että oon vaihtanu uudempaan.Valtra_S352 kirjoitti:Ehkä lopetetaan OT, mut siten, ku se oli AMD.Farmari344 kirjoitti:Miten prossu liittyy näytönohjaimeen?
Ja tuu jo sinne mesee saattaanaa..
Ku ne oli laisskoja.Ännä kirjoitti:Älähä nytte. Sä vertaat kahta ihan eri asiaa. Tekeehän inteliki helvetin hyvät prosessorit, mutta sen näytönohjiamis ei oo kehumista. Ne on kaks eri osaaluetta. Ja itellä on toiminu 4 AMD:n prossua niin kauvan, että oon vaihtanu uudempaan.
Arvostan valintaasi. Minkä merkkisen meinaat valita, itse suosittelisin asus tai msi, vai mitä mieltä muut ovat?wiltzu kirjoitti:Niin tosiaan naurattaa juu. Varsinkin noi sun paskat argumentit. Ite tulin siihen tulokseen et Radeon 7850 ostan.
No jos, niin Asus.Teleman kirjoitti:Arvostan valintaasi. Minkä merkkisen meinaat valita, itse suosittelisin asus tai msi, vai mitä mieltä muut ovat?wiltzu kirjoitti:Niin tosiaan naurattaa juu. Varsinkin noi sun paskat argumentit. Ite tulin siihen tulokseen et Radeon 7850 ostan.
Ai sillä perusteella ku ne o tunnetuimmat merkit?Teleman kirjoitti:Arvostan valintaasi. Minkä merkkisen meinaat valita, itse suosittelisin asus tai msi, vai mitä mieltä muut ovat?wiltzu kirjoitti:Niin tosiaan naurattaa juu. Varsinkin noi sun paskat argumentit. Ite tulin siihen tulokseen et Radeon 7850 ostan.
Jäähdytyksen...XarioN kirjoitti:Ai sillä perusteella ku ne o tunnetuimmat merkit?Teleman kirjoitti:Arvostan valintaasi. Minkä merkkisen meinaat valita, itse suosittelisin asus tai msi, vai mitä mieltä muut ovat?wiltzu kirjoitti:Niin tosiaan naurattaa juu. Varsinkin noi sun paskat argumentit. Ite tulin siihen tulokseen et Radeon 7850 ostan.![]()
Mulla on AOC 24" ollu jo päälle vuoden, eikä oo mitää vikoja ollu. Eikä oo edes pahan näköne.Jezba kirjoitti:Onko AOC:n näytöt hyviä vai kannattaako katella muita merkkejä? Jos kannattaa nii linkitelkääs hyviä näyttöjä, about +-150e, koko 20-24".
Niin saisko tähän vastauksen?Nevamies kirjoitti:Tämmönen henkilö joka kasaa ensikertaa konetta.
Tuleeko prosessorin jäähyttimen mukana jotain lämpöjohdetahnaa?
Vai onko se valmiiksi laitettu?
Muuten olen tiedossa miten kyseinen kokoonpano lyödään kiinni, mutta tuohon tarvitsen vastauksen.
(Aikaisemmat kasatut koneeni on kasannut firma, mutta nyt hinnat ovat liian suuret enkä jotenkin vain haluaisi maksaa niin järjettömiä summia parin osan kiinni laittamisesta... Kiitos vastauksestasi!
Tulee. Jos ei oo suoraan jäähyn kannas tahnaa, nii tuloo tuubi, että saa ite lyyä tahnat välii.Nevamies kirjoitti:Niin saisko tähän vastauksen?Nevamies kirjoitti:Tämmönen henkilö joka kasaa ensikertaa konetta.
Tuleeko prosessorin jäähyttimen mukana jotain lämpöjohdetahnaa?
Vai onko se valmiiksi laitettu?
Muuten olen tiedossa miten kyseinen kokoonpano lyödään kiinni, mutta tuohon tarvitsen vastauksen.
(Aikaisemmat kasatut koneeni on kasannut firma, mutta nyt hinnat ovat liian suuret enkä jotenkin vain haluaisi maksaa niin järjettömiä summia parin osan kiinni laittamisesta... Kiitos vastauksestasi!