Siitä ku pakoputki o eri kohas ku pakosarja.Antti97 kirjoitti:Mistä sä turbon huomasit?fordmies4610 kirjoitti:Turbo näyttäs koneessa olevan.

Siitä ku pakoputki o eri kohas ku pakosarja.Antti97 kirjoitti:Mistä sä turbon huomasit?fordmies4610 kirjoitti:Turbo näyttäs koneessa olevan.
Suorasta purkesta.Antti97 kirjoitti:Mistä sä turbon huomasit?fordmies4610 kirjoitti:Turbo näyttäs koneessa olevan.
Nyt voi galleriassa voi olla jotai järkeeki.Farmari99 kirjoitti:Valtran sai pännit.![]()
Nyt saan olla kuukauden rauhassa.
Nyt ku ois se tykkää painike!!Natikkakuski kirjoitti:Nyt voi galleriassa voi olla jotai järkeeki.Farmari99 kirjoitti:Valtran sai pännit.![]()
Nyt saan olla kuukauden rauhassa.
Tuolla pro kuvat paikassa on. Samassa kuvassa meijän kaivuri.Antti97 kirjoitti:Onkos siitä kuvia täällä?City^ kirjoitti:Helvetin siisti. Meillä on samallainen, mut ei noin hienossa kunnossa.Antti97 kirjoitti:Tässä olis siitä kuva. On komea![]()
Ensviikolla ei tartte mennä torstaina eikä perjantaina kouluu.Verkku kirjoitti:Huomen ei tarvitte mennä kouluu!
Miksei?Jeppe kirjoitti:Ensviikolla ei tartte mennä torstaina eikä perjantaina kouluu.Verkku kirjoitti:Huomen ei tarvitte mennä kouluu!
Mää perjantain, mulla ei oo kouluu koskaa torstaina tai perjantaina.Verkku kirjoitti:Sain huomiseks vapaata ku mennää finmetkoo.
Kertoo jotaki sun oppimiskyvystä, että jo yläasteella vapautetaan 2 päivää.valtravalmet kirjoitti:Mää perjantain, mulla ei oo kouluu koskaa torstaina tai perjantaina.Verkku kirjoitti:Sain huomiseks vapaata ku mennää finmetkoo.ku työharjottelua aina, sitte o viel tetit eriksee.
Enkä ees oo viel amikses.
Mitäpä nykypäivänä maksaa, että saa tuon C-kirjaimen siihen muoviläpyskään?Motokuski kirjoitti:Tiistaina ensimmäiset C-kortin ajotunnit.
Me saadaan BECE kans pelkällä lupamaksullawiltzu kirjoitti:On se kiva olla logistiikalla ni ei maksa mulle mitään paitsi lupa ja tutkintomaksun.
Koulu maksaa, jos tuon koko kakun itte ois joutunu maksamaan niin 6500e kieppeillä kuulemma... Se on kallista tuo 280 tunnin ammattipätevyyskoulutus.james_potkukelkka kirjoitti:Mitäpä nykypäivänä maksaa, että saa tuon C-kirjaimen siihen muoviläpyskään?Motokuski kirjoitti:Tiistaina ensimmäiset C-kortin ajotunnit.
Eikö.Ännä kirjoitti:Kertoo jotaki sun oppimiskyvystä, että jo yläasteella vapautetaan 2 päivää.valtravalmet kirjoitti:Mää perjantain, mulla ei oo kouluu koskaa torstaina tai perjantaina.Verkku kirjoitti:Sain huomiseks vapaata ku mennää finmetkoo.ku työharjottelua aina, sitte o viel tetit eriksee. Enkä ees oo viel amikses.