Oan osaa... Ny vituttaa ku saanu 25h putkee.Aecel kirjoitti:
Täytyykö sitä enempää selittää?
Jaa niin saanu vai satanu?valtravalmet kirjoitti:Oan osaa... Ny vituttaa ku saanu 25h putkee.Aecel kirjoitti:Täytyykö sitä enempää selittää?
Minä en ymmärrä että mitä väliä sillä on jos se piisi kestää n. 3min ja sitte sitä täytyis kestää.Aecel kirjoitti:
'Verkku kirjoitti:Minä en ymmärrä että mitä väliä sillä on jos se piisi kestää n. 3min ja sitte sitä täytyis kestää.Aecel kirjoitti:Täytyykö sitä enempää selittää?
Eise voi olla nii kamalaa ku yhtäkkii tulee joku paska piisi radiosta...
Nii ja mute on keksitty..Verkku kirjoitti:Minä en ymmärrä että mitä väliä sillä on jos se piisi kestää n. 3min ja sitte sitä täytyis kestää.Aecel kirjoitti:Täytyykö sitä enempää selittää?
Onneks...Jezba kirjoitti:Verkku kirjoitti:Minä en ymmärrä että mitä väliä sillä on jos se piisi kestää n. 3min ja sitte sitä täytyis kestää.Aecel kirjoitti:
Seuraavaks sossut ottaa sut huostaan.... Huomenna kouluu... Sainpa levätä alkuviikon..taistelu jaska kirjoitti:Nuo prkl sossut!Tänäänki menin käymään kaupas ilman rekkaria viritetyllä mopolla ja joku vitun sossu tulee höpöttään siihenku tulin kaupsta, mutta eipäs sinä mittää mopo tulille ja karkuun...
Puhutkos sinä siitä vuolijoesta mistä mie luulen?turvenuija kirjoitti:Saakelin vuolijoki!
Juu.. En enää ikinä haluu , huomisen jälkeen sinne.valmetpoju kirjoitti:Puhutkos sinä siitä vuolijoesta mistä mie luulen?turvenuija kirjoitti:Saakelin vuolijoki!N.50 km kajjaanista.
Noh? Mitä pahhaa v-joki on sulle teheny?turvenuija kirjoitti:Juu.. En enää ikinä haluu , huomisen jälkeen sinne.valmetpoju kirjoitti:Puhutkos sinä siitä vuolijoesta mistä mie luulen?turvenuija kirjoitti:Saakelin vuolijoki!N.50 km kajjaanista.