Ännä nyt vittuilee kaikille järjestälmällisesti. Sitä nyt kannata ottaa tosissaan.Ännä kirjoitti:Edelleenkään en oo vittuillu Mirskalle. Oon vaan kertonu tosiasiat.
Oon vaan saanut sellaisen esikuvan Ännästä.xsubbi kirjoitti:Ännä nyt vittuilee kaikille järjestälmällisesti. Sitä nyt kannata ottaa tosissaan.Ännä kirjoitti:Edelleenkään en oo vittuillu Mirskalle. Oon vaan kertonu tosiasiat.
.. videotykit ja telkkarit myös!jyri kirjoitti:Koululle oli murtauduttu, kivvaa KAIKKI tietokonneet pöllitty.
Ensimmäine sen hieno allekirjotus.Valmet 1102 kirjoitti:Ännällä muute kauhian komea allekirjotus.
Eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeppineeeeeeeeeeen juttu. Sanokkaas ny. epin. :---DPelaruzi kirjoitti:Oks kellää tätä peliä, nii voitas pelata joskus mp.Pelihän on Race 07 online versio.
No on ne kaikki ollu hienoja.ValuXi kirjoitti:Ensimmäine sen hieno allekirjotus.Valmet 1102 kirjoitti:Ännällä muute kauhian komea allekirjotus.
+ Kuva piskelia jä tekst ivenytetty ku hevosen kalu.Pelaruzi kirjoitti:Muute mut iha vitun liia paksut reunukset.
Samaa mieltä.ValuXi kirjoitti:Ei mun mielest Ännän allekirjootukset nii hienoi oo ollu. Tai siis kuvat niissä on ollu iha hyviä mut fontit ollu aiva
kamalia.
Sama tuntiValtra_mies kirjoitti:No mikäs tässä ollessa uskonnon tunnilla, ku toi ope jauhaa jtn kristus paskaa...
Juu aivan oikein meni. Vuosimalli on 12.fordmies4610 kirjoitti:125 Aprilli näyttäs olevan, mikäs vuosimalli? -11?
Kannattaa hommata sil o mukava ajella ja ei huoju eikä heilu kovassakaan vauhissa.fordmies4610 kirjoitti:Kaverin vaan meinas hommata 125 Räxän ens vuonna.