Marjomäki -> Saksa
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Re: Marjomäki
Ihan komiaa, vaikka lyhkänen päivitys olikin. Onko varmarin tekemää edittiä valmetissa?
"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Sehän selviää aiemmista päivityksistä, mutta saattohan se varmari olla.ponsse16 kirjoitti:Ihan komiaa, vaikka lyhkänen päivitys olikin. Onko varmarin tekemää edittiä valmetissa?

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MrSuomi
Komiat päivitykset mitä en ollu vielä lukenu. 
Millo seuraava päivitys, jos saa kysyä?

Millo seuraava päivitys, jos saa kysyä?

Kone: i7 7700k @4.2GHz | ASUS STRIX Z270H-GAMING | ASUS GTX1060 6GB | G.Skill 3200MHz 2x8GB | 250GB SSD +1TB HDD | Fractal Design Define C | Seasonic 520w |
-
- Kunniakäyttäjä
Vajaa 20ha niitetty. Huomenna karhottamaan ja paalaamaan. Rasvailla koneet tänään valmiiks huomista varten
.

Lähtiessä tutkin aution talon joka sattuu olemaan pellon laijalla ja otin sitten sieltäkin kuvan.

Tankilla.

Kokkeilen paalata nyt jontikalla. Vaihtelu virkistää. Pääsee valmetin ilmastoinninkin testaamaan
.

Lähtiessä tutkin aution talon joka sattuu olemaan pellon laijalla ja otin sitten sieltäkin kuvan.

Tankilla.

Kokkeilen paalata nyt jontikalla. Vaihtelu virkistää. Pääsee valmetin ilmastoinninkin testaamaan

- Taavettimies
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Kaikki on minulle hepreaa:)
- Maatila
- Moderaattori
Varmaa makia ajella nyt tolla 905:lla varmaa tulee ihan uuden koneen tuntuma.
Hienoja päivityksiä vaikka lyhyitä onkin 

-
- Kunniakäyttäjä
Sitä mukkaa ku hommat hoituu tilalla niin päivityksiä tulee. Oli vaan varmari tainnu ruuvilla käydä kun tuntu savuuttavan niin pirusti.maatila kirjoitti:Varmaa makia ajella nyt tolla 905:lla varmaa tulee ihan uuden koneen tuntuma.Hienoja päivityksiä vaikka lyhyitä onkin

-
- Kunniakäyttäjä
Jeees, aamusta karhottamaan lähin ja melko joutuin sain karhotettua ensimmäisen pellon. Sen jälkeen lähin paalaamaan.

Pari paalia kerkesin paalata niin johan sattu ja tapahtu... Paalikammiosta rupes kuulumaan kauheeta rutinaa niin eihän se muu auttanu kun lopettaa ja lähtee pihaan tutkimaan. Laakerithan sieltä oli menny. Soitto paikalliselle korjaamolle, jossa totesivat etteivät kerkiä korjaamaan. Neuvovat kumminkin soittamaan Pentti Perälälle, sillä kun sattu olemaan Fusion 2. Soitin sille ja sano tuovansa koneen lainaan.

Olin sitten navetalla kun kuulin cumminssin sävelten laulavan ja sieltähän se Pentti saapu. Kahvit juotiin ja Pentti lähti neuvomaan kuinka se kone toimii. Otettiin paalain Casen perästä poikkeen ja vein Pentin kotiin, sitten joutuin paalain peuran perään ja pellolle, oli sadettakin luvannu :/.

Hyvinhän se paaluu onnistuu peurallakin.

Otin pellolta vielä paalin mukaan ja vein elukoitten ulkoaitaukseen.

Koneet parkissa.

Helpottaapahan tuo combi paalien käsittelyä kun ei tartte erikseen kääriä. Huomenna hommat jatkuu.

Pari paalia kerkesin paalata niin johan sattu ja tapahtu... Paalikammiosta rupes kuulumaan kauheeta rutinaa niin eihän se muu auttanu kun lopettaa ja lähtee pihaan tutkimaan. Laakerithan sieltä oli menny. Soitto paikalliselle korjaamolle, jossa totesivat etteivät kerkiä korjaamaan. Neuvovat kumminkin soittamaan Pentti Perälälle, sillä kun sattu olemaan Fusion 2. Soitin sille ja sano tuovansa koneen lainaan.

Olin sitten navetalla kun kuulin cumminssin sävelten laulavan ja sieltähän se Pentti saapu. Kahvit juotiin ja Pentti lähti neuvomaan kuinka se kone toimii. Otettiin paalain Casen perästä poikkeen ja vein Pentin kotiin, sitten joutuin paalain peuran perään ja pellolle, oli sadettakin luvannu :/.

Hyvinhän se paaluu onnistuu peurallakin.

Otin pellolta vielä paalin mukaan ja vein elukoitten ulkoaitaukseen.

Koneet parkissa.

Helpottaapahan tuo combi paalien käsittelyä kun ei tartte erikseen kääriä. Huomenna hommat jatkuu.
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Komeeta! Vieläkö teet nousevan noukkimen tuohon vuusioniin. 

-
- Kunniakäyttäjä
Se ol menny rikki Penalla, lupasin korjailla.Peluri4 kirjoitti:Komeeta! Vieläkö teet nousevan noukkimen tuohon vuusioniin.

- Akriamies
- Kielet: suomi enlanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Majorfin
Muuten millon tulee tuollasia versioita myyntii fusist?

Testaan modeja Kun mummo ajaa niin sillon ei rajaa
http://img203.imageshack.us/img203/5633 ... 406151.png
- Kone kuski
- Kielet: Suomi,Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: kone kuski
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Akriamies
Mie oon sellanen korjaaja erityisesti erityistynyt paalaimiin minulla olisi mchale paalain myynissä osiksi laakerit on ja kaikki jännät jutut niin se olis lähtö hinta 900€. Tinkiä saa!
Ja jos tulet joskus tarviamaan uusia osia niin ota yhteyttä seppelän mikaan eli munuun korjaan kaikkea maatalous koneita hinta korjauksessa on yleisin 60€ haku on mahollinen!
Niin jos kiinostaa laita yv:tä mulle. E: Muuten siisti fussio en oo ikinä nähnyt noin hienoa kuin pekalla on muuten olisko sil mulle tarjota tollaisen tapais fussiota kun ite olen ostamassa uuta tilaa kun entisellä on jo ostaja.
Ja jos tulet joskus tarviamaan uusia osia niin ota yhteyttä seppelän mikaan eli munuun korjaan kaikkea maatalous koneita hinta korjauksessa on yleisin 60€ haku on mahollinen!
Niin jos kiinostaa laita yv:tä mulle. E: Muuten siisti fussio en oo ikinä nähnyt noin hienoa kuin pekalla on muuten olisko sil mulle tarjota tollaisen tapais fussiota kun ite olen ostamassa uuta tilaa kun entisellä on jo ostaja.

- Farmari344
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Natikkakuski
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Natikkakuskii fin
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Akriamies
Komeeta!

-
- Kunniakäyttäjä
Sepä on pojat semmonen homma, että savolainen "suurtila" olis myytävänä. Vaimo sai tässä syksyllä niin hyvän työtarjouksen Saksaan, että lähti sinne. Ite oon katellu työpaikkoja siitä lähtien Saksan mailta ja yks on jo tiedossa, pitää vaan saada ensin tämä savon tila myytyä
. Kaikki maat ja mannut kuuluu kauppaan (appivanhemmatkin, eihän ne malta töistä olla poissa), samoin koneet, mitään ei myydä erikseen.
PS. Oes kiva jos ostaja jaksais pittää blogia, niin näkis siellä Saksassakin mitä Marjomäessä tapahtuu
.
Mh. 800 000€

PS. Oes kiva jos ostaja jaksais pittää blogia, niin näkis siellä Saksassakin mitä Marjomäessä tapahtuu

Mh. 800 000€
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Komeeta, voisin ostaakkin, mutta ei mun blokista tule sitte näin komeeta.