Mikkäs osat siino?Tm100 kirjoitti:Makia kun on uus kone!

No voi piip, ookko kokeillu muokata ite?Farmari344 kirjoitti:Ja Farmari99:lle, niin se toisen puolen koppitekstuuri kusee eikä näy, varmaan pitää kokoa muokata -->.
Ok. No lähetäkkö sen mulle?Farmari344 kirjoitti:Öööh, sen tekstuurin voi korjata ihan vaikka painttia käyttämällä:D:D:
Mä voin kokeilla tuol uuvel äänen muunto ohjelmal.Farmari99 kirjoitti:Näillä olis kiire! Ja samati pitäis muuttaa yhet äänet WAV-muotoon!Farmari99 kirjoitti:Voisko joku laittaa sen vanteen, etupainon ja kauhan Giantsiin?Linkki yv:llä!
En tilannu semmosta konetta mikä on koottu osista.Farmari344 kirjoitti:Mikkäs osat siino?Tm100 kirjoitti:Makia kun on uus kone!
Puinnit, JOS puijjaan... Näillä hinnolla pahemmin innosta...joni96 kirjoitti:Mitäs töitä teidän tiloilla seuraavana on? tylsää....meillä syyskylvöt seuraavaks joskus sit
Meillon pelkkiä aurauksia. Saattaa meijän tilan loppu olla lähel...joni96 kirjoitti:Vituttaa,kun talvella ei oo muuta hommia kun eläinten hoitoa,lumitöitä
Ei kannata luovuttaa noin helpolla, kerran kun eläimistä luopuu ei ole paluuta!valmetpoju kirjoitti:Meillon pelkkiä aurauksia. Saattaa meijän tilan loppu olla lähel...joni96 kirjoitti:Vituttaa,kun talvella ei oo muuta hommia kun eläinten hoitoa,lumitöitä
Saatas ees rehut tehtyy täällä.joni96 kirjoitti:Mitäs töitä teidän tiloilla seuraavana on? tylsää....meillä syyskylvöt seuraavaks joskus sit
Sitä ei oo koskaan liikaa!joni96 kirjoitti:Niin,itse lähen 6 aikaan aamulla niittämään yhelle tutulleettä ei vielä itekkään "pääse" eroon rehunteosta.
no se on tottajuhijeejee kirjoitti:Sitä ei oo koskaan liikaa!joni96 kirjoitti:Niin,itse lähen 6 aikaan aamulla niittämään yhelle tutulleettä ei vielä itekkään "pääse" eroon rehunteosta.
anna tänne!Farmari344 kirjoitti:Oikeesti, pakko sanoo joni96, että oot hyvä triplapostaamaan. Haluatko mitalin?