Näin: Hahhahaha vittu jätkäl o paska kone

Kaikki ei ole semmosiak kun sää että hetik kumeet samomaan vaikka isälles ni se ostaa heti 3000€ :nella eurolla tiatokone rihkamaa.
Kyl mä ite ostan paremman koneen joskus. Joten älä siitä murehdi.

Ls fanilla on itelläki joku paska Acerin pakettipaska.Mrjallu65 kirjoitti:Lisää vitutusta. Vois pysyy hiljaa toi Ls2011 fani.
Näin: Hahhahaha vittu jätkäl o paska kone![]()
![]()
Kaikki ei ole semmosiak kun sää että hetik kumeet samomaan vaikka isälles ni se ostaa heti 3000€ :nella eurolla tiatokone rihkamaa.
Kehuu sitä vielä servu topicissansakki.Ännä kirjoitti:Ls fanilla on itelläki joku paska Acerin pakettipaska.Mrjallu65 kirjoitti:Lisää vitutusta. Vois pysyy hiljaa toi Ls2011 fani.
Näin: Hahhahaha vittu jätkäl o paska kone laughing laughing laughing
= Keulit ympäri/kaaruit muuten vaan?valtravalmet kirjoitti:Ranne ja nilkka kipee ja peeveen lokari lytys.
Mullon kauhiat jälet jalaas siitä lämpöraudan mutterista, jalka hakkas siihe ku poljin sitä käymää 3 viikon tauon jäläkee.valtravalmet kirjoitti:Ee kerinny jarrulle nii juoksin peräs.ja jalka kipee ku polkenu nii kaua...
Ooot ihan oikeessahydroturbo kirjoitti:Koulu alko.... Ja muutenki vituttaa..
Ota koko etujarrut irti niiku myö tein.Jeppe kirjoitti:Mönkijä.
- Etujarrut hakkaa lukkoon, ku yrittää lykätä eteeppäi.
- Ei starttaa, vaikka mitä tekee. Kiinalaiset sähköt. <3
- Taka-akseli ollu monta kertaa irti, kiinalainen rauta. <3
Mitäs vielä ...
Mää voin laittaa kuha laitat yyveellä linkin.Farmari99 kirjoitti:Kukaan ei viiti laittaa sitä mun 6400:sta ketsuppiin.