Eipä mittään, toivottavasti toimii kaikilla moitteettajupe94 kirjoitti:Kiitos Saemo sulle tästä upeesta Valtrasta

Eipä mittään, toivottavasti toimii kaikilla moitteettajupe94 kirjoitti:Kiitos Saemo sulle tästä upeesta Valtrasta

Ja oli ilo auttaa jossain noin komeassa modissa!
  Ja oli ilo auttaa jossain noin komeassa modissa!   aikasemmin en ookkaan tehny ku pari skiniä..
  aikasemmin en ookkaan tehny ku pari skiniä..  

minulla on sama ongelmaSan_anttu kirjoitti:Jaahas, jaahas. EK versio ei itellä toimi. Kaupassa on mutta ei suostu "ostumaan"
ei sattuis kellään oleen vastausta tähän ropleemaanpeluri4 kirjoitti:minulla on sama ongelmaSan_anttu kirjoitti:Jaahas, jaahas. EK versio ei itellä toimi. Kaupassa on mutta ei suostu "ostumaan"
Vaikee kyl sanoo.. kokeileppa muuttaa sen traktorin tiedoston nimee onnistusko sitten.peluri4 kirjoitti:ei sattuis kellään oleen vastausta tähän ropleemaanpeluri4 kirjoitti:minulla on sama ongelmaSan_anttu kirjoitti:Jaahas, jaahas. EK versio ei itellä toimi. Kaupassa on mutta ei suostu "ostumaan"

Testattu. Eipäs auttanu.Vaikee kyl sanoo.. kokeileppa muuttaa sen traktorin tiedoston nimee onnistusko sitten.
joo ei auttanu mullakaan tuo.San_anttu kirjoitti:Testattu. Eipäs auttanu.Vaikee kyl sanoo.. kokeileppa muuttaa sen traktorin tiedoston nimee onnistusko sitten.

Itelläkään ei toimi enääJellona77 kirjoitti:Mulla ainakin on toiminut. Eikä tarvinnut muuta kuin heittää modi kansioon.
 mut tähän tulossa korjaus, v3 on valmistumassa
 mut tähän tulossa korjaus, v3 on valmistumassa 

Ei vitsi repesin ''Itteläkään ei toimiSaemo kirjoitti:Itelläkään ei toimi enääJellona77 kirjoitti:Mulla ainakin on toiminut. Eikä tarvinnut muuta kuin heittää modi kansioon.mut tähän tulossa korjaus, v3 on valmistumassa

|  | Lataa tästä... |