4vuotta ollu omas huonees pöytäkone ja tää tietokone pöytä kestänyt kahden koneen verran tai toisen koneen istuttimena tää pöytä vieläki on.Jeppe kirjoitti:Sulla on läppäri, mulla pöytäkone.

4vuotta ollu omas huonees pöytäkone ja tää tietokone pöytä kestänyt kahden koneen verran tai toisen koneen istuttimena tää pöytä vieläki on.Jeppe kirjoitti:Sulla on läppäri, mulla pöytäkone.
Mutta tätä läppäriä eijjole KOVIN helppoa siirtää, ku pitää ottaa tän pöytäkoneen näytön irti tuosta läppäristä, mikä ny toi olikaa.Jeppe kirjoitti:Sulla on läppäri, mulla pöytäkone.
Tulkaa kattomuun mun johtotaidetta..Jeppe kirjoitti:Täälä on kans aikamoone johtohelevetti.Pitääs vielä ratti tuua tänne ni sitte ois jeba.
Teillä sataa, niin täällä on joessa vesi korkealla.maatila kirjoitti:Naapuri värkkäs rehukärryynki jo parejaKarhotin raktoris on eessä ja takana paripyörät mutta auttaako ne kun on nähty että karhotin uppoo mieluummin mitä raktori joku 4 roottorinen kuhni se on.. Niittoraktori on pysyny pinnalla vissii ku eivät siihen vielä oo pareja värkänny.
Kyllä ne on tainnu tuolaki sateet loppua.Ezmo kirjoitti:Teillä sataa, niin täällä on joessa vesi korkealla.maatila kirjoitti:Naapuri värkkäs rehukärryynki jo parejaKarhotin raktoris on eessä ja takana paripyörät mutta auttaako ne kun on nähty että karhotin uppoo mieluummin mitä raktori joku 4 roottorinen kuhni se on.. Niittoraktori on pysyny pinnalla vissii ku eivät siihen vielä oo pareja värkänny.
Älä perkele, mäki kävin.Teleman kirjoitti:Taas tuli power truckissa käytyä.
Parit on toiseen satoon pyöritettävä alle, saattaa muuten olla melko raiteet pellossa. P-Pohjanmaalla ajoin tänään niin näytti sielläkin olevan järvien lähettyvillä olevat pellot veen allaRainBow_ kirjoitti:Kyllä ne on tainnu tuolaki sateet loppua.Ezmo kirjoitti:Teillä sataa, niin täällä on joessa vesi korkealla.maatila kirjoitti:Naapuri värkkäs rehukärryynki jo parejaKarhotin raktoris on eessä ja takana paripyörät mutta auttaako ne kun on nähty että karhotin uppoo mieluummin mitä raktori joku 4 roottorinen kuhni se on.. Niittoraktori on pysyny pinnalla vissii ku eivät siihen vielä oo pareja värkänny.
Täälä yks isäntä oli niittäny peltoa nii oli nostolaitteet ylläällä saanu niittää ku vettä oli pellon päällä.
Ette sitte saatana kartinkia tullu ajamaha....Jeppe kirjoitti:Älä perkele, mäki kävin.Teleman kirjoitti:Taas tuli power truckissa käytyä.
Ei täällä ole paljoa jätriä, ne on peltoja.TheJussi kirjoitti:Parit on toiseen satoon pyöritettävä alle, saattaa muuten olla melko raiteet pellossa. P-Pohjanmaalla ajoin tänään niin näytti sielläkin olevan järvien lähettyvillä olevat pellot veen alla.
Son muovi pelleelyä, lätkäDiesel Power kirjoitti: Hyi lätkä. Säbä <3Okei kaikki käy
.
Mites hitossa snää onnistuit?? ittekki oon taivutellu niit melkee vuoden.Jeppe kirjoitti:Nyt ois kone omas huonees.Isä ja äiti taipuu.
Kettiössä kun teen ruokaa katon läppäristä ohjeet!kekkonen kirjoitti:Misä te niit koneita sit pidätte? jossai keittiös vai?