Perhana vaa ku en oo löytännä herätyskelloo.

Eiks sen herätyskellon saa ladattua ovi kaupasta.Verkku kirjoitti:Ostin tnää Nokia 701.![]()
Perhana vaa ku en oo löytännä herätyskelloo.
Osta doro. Mulla on sellanen kun halusin peruspuhelimen ja hyvä on ollu.Valtrablueedition kirjoitti:Nokia 3120 lassikki, ostasin uuemman peruspuhelimen muttako kauhian vaikiaa nykyään löytää semmosta..
Pikkuisen kritiikin aika, puhelin ollu nyt yli puoli vuotta.turvenuija kirjoitti:Älä osta! Kokemusta löytyy pelkkiä vikoja!
Muuten ois varmaan hyvä puhelin mut siinä on resistiivinen kosketusnäyttö. Itellä oli joskus nokia 5230 ja siinä oli just sama näyttö ku c6. Nykyään mulla on kännykässä kapasitiivinen kosketusnäyttö ja on kyllä ihan toisenlainen käyttää.Jeppe kirjoitti:Pikkuisen kritiikin aika, puhelin ollu nyt yli puoli vuotta.turvenuija kirjoitti:Älä osta! Kokemusta löytyy pelkkiä vikoja!
Puhelin on helvetin hyvä! Siihen ei oo muuta tehty ku näytön suojakalvon vaihto, koska alkuperäne rupes repsottaa. Ainoa miinus koko läjässä on se, että se on välillä hidas.
Ja sitte viel se perus Nokia, et vetää tilttiii ain välis..Jeppe kirjoitti:Pikkuisen kritiikin aika, puhelin ollu nyt yli puoli vuotta.turvenuija kirjoitti:Älä osta! Kokemusta löytyy pelkkiä vikoja!
Puhelin on helvetin hyvä! Siihen ei oo muuta tehty ku näytön suojakalvon vaihto, koska alkuperäne rupes repsottaa. Ainoa miinus koko läjässä on se, että se on välillä hidas.
Mie ostin täs pari päivää sit samsung galaxy s2 kun tuo s3 oli vähän liian kallis.traktorimies55 kirjoitti:Pitäis ostaa uus puhelin kun vanha meni rikki...
Varmaan ostan sen samsung galaxy S lll tai note.
Eikö Huuto.net:istä löydy?Valtrablueedition kirjoitti:Nokia 3120 lassikki, ostasin uuemman peruspuhelimen muttako kauhian vaikiaa nykyään löytää semmosta..
TwiXi kirjoitti:Jea jea, pikkuveli meni eileen uimahan Nokia 500 taskus lampehen. ^^
Voi olla että et oo iha aluss ladannu akkua kunnolla. Koska määki joudun tän Xperian laittaa joka toiseks yöks lataukseeWiuwe^ kirjoitti:Xcoveri ollu nyt pari viikkoo. Hyvi toiminu ja semmost. Ainut huono on akun käyttö ku täytyy aina yöks melkee laitaa latinkii. Ja sitte se kun ei kosketysnäyttö meinaa toimia veden alla ku on luurin kans, eile tuli seki kokeiltuu ku olin tos paljus ulkon
Nojoo, sillonku ostin nii en ladannu heti täytee vaa räpläsin sen akun tyhjäks, mut sitte latasin kyl täyteen.ValuXi kirjoitti:Voi olla että et oo iha aluss ladannu akkua kunnolla. Koska määki joudun tän Xperian laittaa joka toiseks yöks lataukseeWiuwe^ kirjoitti:Xcoveri ollu nyt pari viikkoo. Hyvi toiminu ja semmost. Ainut huono on akun käyttö ku täytyy aina yöks melkee laitaa latinkii. Ja sitte se kun ei kosketysnäyttö meinaa toimia veden alla ku on luurin kans, eile tuli seki kokeiltuu ku olin tos paljus ulkon
ja sillonku sain tän ja latasin nii vähä kokeilin ennenku akku oli täys.