Komia sikala.erkka kirjoitti:Valmis.

Komia sikala.erkka kirjoitti:Valmis.
Todomppa kirjoitti:Ihan hieno siitä tuli, mut onko muotoja?
Giantsiin voin heittää, mutta se ingame jääköön jollekki muulle.maatila kirjoitti:Olisko tää giants kunnossa? Minkähänlaisen tukijalka systemin tohon kehittäs ku meillä ei oo minkäälaista. Vaa voishan sen erikseen tehä ja sitte nakata giatsis paikolleen.Oisko ehokkaita laittaa giantsiin?
Taito laji,komiaa mappia!meikäläine kirjoitti:Oon kattellu kun striimaat kun oot tehny tota mut se mua vähä kiinnostaa et miten sää niit puit laitat sinne et valkkaat yhen objektin sit vaan laittelet niis sinne tänne.
Double klick vai mikä olikaanmeikäläine kirjoitti:No mut jos joku muukin tietää miten se onnistuu nii vois kerttoo kun se on pikkasen etovaa laittaa yks tellen niit puit sinne kartal
Lähti jo etiäpäin.Emppo kirjoitti:Giantsiin voin heittää, mutta se ingame jääköön jollekki muulle.maatila kirjoitti:Olisko tää giants kunnossa? Minkähänlaisen tukijalka systemin tohon kehittäs ku meillä ei oo minkäälaista. Vaa voishan sen erikseen tehä ja sitte nakata giatsis paikolleen.Oisko ehokkaita laittaa giantsiin?
Melkeen, kuin mun tuninki valmetti.XarioN kirjoitti:Tuuninki valametti:
Laitetaha ny tänne vaikkei varsin wippi ole.
Väriää maski punaasex niiko meitin 8450:ssä oliXarioN kirjoitti:Tuuninki valametti:
Laitetaha ny tänne vaikkei varsin wippi ole.