Credits:
Map by: reiska
Objektit: Haasa90 ??, jupe94 ??, erkka, Napo, Jellona77 ????????????????????????????? ...
![]() | Lataa tästä... |
ÄLÄ OTA TÄSTÄ MAPISTA OBJEKTEJA!!
Hyviä pelihetkiä toivottaa remontti reiska!

![]() | Lataa tästä... |
On, viimeisessä kuvassa näkyy vähän sitä aitaa... Nuot kuvat on sitte huonot kun otin ne giantsissa mutta lisää kuvia löytyisi blokista..messeymies kirjoitti:Onko lehmiä? Ja kiitos komia.
Toimii ne vai mitä tarkoitit?messeymies kirjoitti:Ootko jo laittanut ne sinne?
No ettei kaikki ota nuita navettoja koska ne on tarkoitettu vain tähän mappiin, ja menkää jupelta kysyyn jos haluutte tietää lisää..Jeppe kirjoitti:Miksei saisi ottaa objekteja tosta mapista? Ei ne oo sun tekemiäs...
Niin mutta ei se ole mukavaa jos kaikki ottaa objekteja toisten mapista, tosin olen itse joskus ottanut..Pelaruzi kirjoitti:Vitun liika korkeet toi heinä, ja sou vaikka käyttääsinki noit, mitä siitä? Etsä mua määrää mitämä teen nuille.
Ei se ole raskas, kokeile että miten pyörii..valmetpoju kirjoitti:Ollako miten raskas?
Mutta, jos reiska on saanut objekteja tähän mappiin käytettäviksi, eikä sen takia haluu, että ne on joka mapissa..Pelaruzi kirjoitti:Vitun liika korkeet toi heinä, ja sou vaikka käyttääsinki noit, mitä siitä? Etsä mua määrää mitämä teen nuille.
Juuri näin, olen tehnyt muutaman vastapalveluksen että olen saanut nämät eikä se ole mukavaa että muut vaan pöllii nuot objektit...samurai kuski kirjoitti:Mutta, jos reiska on saanut objekteja tähän mappiin käytettäviksi, eikä sen takia haluu, että ne on joka mapissa..Pelaruzi kirjoitti:Vitun liika korkeet toi heinä, ja sou vaikka käyttääsinki noit, mitä siitä? Etsä mua määrää mitämä teen nuille.
valtramies kirjoitti:Oot uppinu vaan kartan sisältä sen models-kansion,kun mulla ei lataa kuin 13,0 megatavua ja se tiedosto on vaurioittunut.
Ei toimi vaikka oon ladannu eri selaimellaki.Finntrucker kirjoitti:valtramies kirjoitti:Oot uppinu vaan kartan sisältä sen models-kansion,kun mulla ei lataa kuin 13,0 megatavua ja se tiedosto on vaurioittunut.
Yritäppäs uudelleen, kyllä mulla tuo lataustoimi ja testasinkin karttaa jo.
Ihan koko tiedosto siinä on..valtramies kirjoitti:Oot uppinu vaan kartan sisältä sen models-kansion,kun mulla ei lataa kuin 13,0 megatavua ja se tiedosto on vaurioittunut.