Hollantti, mieluumminko sitte koneela?Taneli (fin) kirjoitti:Mää ainakin menisin.Holland Man kirjoitti:Pitääs mennä mökille.![]()
Joo mut pikkuveli perseilee..

Hollantti, mieluumminko sitte koneela?Taneli (fin) kirjoitti:Mää ainakin menisin.Holland Man kirjoitti:Pitääs mennä mökille.![]()
Eipähän oo ekakerta mullekkaan...Farmari344 kirjoitti:
Hör hör, minä itte oon pikkuveli.RainBow_ kirjoitti:Eipähän oo ekakerta mullekkaan...Farmari344 kirjoitti:
Sama homma ärsyttävä ja vammane pikkuveli painelee näppäimii nii kirjottaminen perseest ja on melkee 9v, jossse minusta o kii ni se ei tuu ikinä rekkaamaa tänne.RainBow_ kirjoitti:Farmari344 kirjoitti:
Mulla ei oo kans ku yks kamu kaikki muut jotain pas*aa puhuvia.trakumies kirjoitti:V####ttaa niin paljon kun ei oo kavereita koulussa.![]()
![]()
![]()
![]()
Tiedän tunteen. Täälläpäin samat jutut.Sharkoon kirjoitti:Mulla ei oo kans ku yks kamu kaikki muut jotain pas*aa puhuvia.trakumies kirjoitti:V####ttaa niin paljon kun ei oo kavereita koulussa.![]()
![]()
![]()
![]()
Niih ja kyselit yv:llä porukalta haluukko olla mun kaveri? Siis niiltä ketkä on VIP-käyttäjiä? :Dtrakumies kirjoitti:V####ttaa niin paljon kun ei oo kavereita koulussa. :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
No mulla o virallisesti kai vaan kaks/kolme kaveria, ja niistäkää en oo pitkään aikaan kuullu mitään..Sharkoon kirjoitti:Mulla ei oo kans ku yks kamu kaikki muut jotain pas*aa puhuvia.trakumies kirjoitti:V####ttaa niin paljon kun ei oo kavereita koulussa.![]()
![]()
![]()
![]()
Dumppaa tommoset lelut kanavaan ja heitä risuja päälle.V A valmet kirjoitti:Perkele, 705:sen tuulilasi paskana, varmaan johtuu tästä helteestä ainaki isä sano niin.Mutta isojoen konehallista saa semmosen 67€.
Vittu sä oot tyhmä!jartza kirjoitti:Dumppaa tommoset lelut kanavaan ja heitä risuja päälle.V A valmet kirjoitti:Perkele, 705:sen tuulilasi paskana, varmaan johtuu tästä helteestä ainaki isä sano niin.Mutta isojoen konehallista saa semmosen 67€.
Säästyt monelta vaivalta.
Muako tarkotat?Ännä kirjoitti:Vittu sä oot tyhmä!jartza kirjoitti:Dumppaa tommoset lelut kanavaan ja heitä risuja päälle.V A valmet kirjoitti:Perkele, 705:sen tuulilasi paskana, varmaan johtuu tästä helteestä ainaki isä sano niin.Mutta isojoen konehallista saa semmosen 67€.
:DD
Mulla on ainakin aivan maan p*rkeleesti kavereita. :OFS2011M0ds kirjoitti:No mulla o virallisesti kai vaan kaks/kolme kaveria, ja niistäkää en oo pitkään aikaan kuullu mitään..Sharkoon kirjoitti:Mulla ei oo kans ku yks kamu kaikki muut jotain pas*aa puhuvia.trakumies kirjoitti:V####ttaa niin paljon kun ei oo kavereita koulussa.![]()
![]()
![]()
![]()
Oisit vaan ajanu paalin ylitte niin meki on tehty niin ei tarvi käsin repiä.Motokuski kirjoitti:Kyllä alkaa tälle päivälle riittää Agronicin kanssa tappelu... Olin yhelle tilalle rehua paalaamassa tuolla ja 100 paalia tein, joista 50 ensimmäistä ilman mitään ongelmia... Sitte toiset 50 menikin niin että piti puukolla käydä joka paalilla verkko katkasemassa. Loppua kohti verkottimen ongelmat vaan lisäänty ja ei meinannu enää ees syöttää verkkoa.Piti sateen alta saada pois nuo rehut, niin ei ollu aikaa lähtee kotiin tuota korjailemaankaan. Ja jotta päivä olis ollu täydellinen, paalain tiputti yhen täyden paalin käärintäpöydän nostimen eteen, eli sen jouduin käsin sieltä nyhtämään pois.
Onneks oli biologiset aineet käytössä kun joutu tuon vehkeen kanssa tappelemaan.
Jos mua tarkotat niin kiitos vaan kohteliaisuudesta, yleensä sanotaan "aivo vammainen". Mut joo oon iteki pelleilly ton 705 kans ja se on täys paska. sillä ei tee mitään. Tai no voi sillä heittää vesi lintuaÄnnä kirjoitti:Vittu sä oot tyhmä!jartza kirjoitti:Dumppaa tommoset lelut kanavaan ja heitä risuja päälle.V A valmet kirjoitti:Perkele, 705:sen tuulilasi paskana, varmaan johtuu tästä helteestä ainaki isä sano niin.Mutta isojoen konehallista saa semmosen 67€.
:DD