Ericssonha se oli tarkotus ostaa vaan vielä sitä nokilaisen laitto.
 Ericssonha se oli tarkotus ostaa vaan vielä sitä nokilaisen laitto.E: Onha tuo 6730c ollu jo jonku aikaa käytössä. Tuli sopivasti Nokialta se ilmanen kartta homma näihin uusimpiin malleihin ja tämähän lasketaan niihin.
 Ericssonha se oli tarkotus ostaa vaan vielä sitä nokilaisen laitto.
 Ericssonha se oli tarkotus ostaa vaan vielä sitä nokilaisen laitto.mullaki on 3120 c kamera tosi hyväValtraN111 kirjoitti:Mulla sama on ihan prkleen hyvä kamera paljo parempi ku muis 2mpix ja ku on velä salamavalopeluri4 kirjoitti:Mullakin on nokia 3120 classic.

Siinähän on 1.3 megapixelin kameravaltra T202 kirjoitti:mullaki on 3120 c kamera tosi hyväValtraN111 kirjoitti:Mulla sama on ihan prkleen hyvä kamera paljo parempi ku muis 2mpix ja ku on velä salamavalopeluri4 kirjoitti:Mullakin on nokia 3120 classic.

Ai 1.3 megapixelin kamera hyvä?xallux kirjoitti:voi se olla hyvä silti
 No ehkä vuonna kivi ja keppi...mut kuka tykkää mistäkin
  No ehkä vuonna kivi ja keppi...mut kuka tykkää mistäkin  
ja minullaMB_Trac kirjoitti:Joo eihän se 1.3 kovin mahtava oo.. Mulla on 5 megapixelin kamera ja puhelin on nokia 6220 classic, taitaa olla nokian paras kamera ja T_M:llä on sama puhelin..
 se on aika tarkka se kamera
 se on aika tarkka se kamera 
3120 classicin kamera on kyllä 2.0 megapixeliä ja hyvää kuvaa tulee mut ennen ei ku asetukset oli sellasel et tulee surkealaatuista kuvaaJolkkonen kirjoitti:Ai 1.3 megapixelin kamera hyvä?xallux kirjoitti:voi se olla hyvä siltiNo ehkä vuonna kivi ja keppi...mut kuka tykkää mistäkin

PARAS PUHELIN kestää nakata vaikka seinään
  PARAS PUHELIN kestää nakata vaikka seinään  tätä ennen oli N73 (iha paska) Siemens (paska) Nokia 6630 (pro)
  tätä ennen oli N73 (iha paska) Siemens (paska) Nokia 6630 (pro)  Nokia 1100 ja joku vanha
  Nokia 1100 ja joku vanha
Mulla on Nokia 5800 XpressMusic 8 gigan kortilla jossa yli 4 päivää musiikkia ja kuvia, videoita jne. ja silti vielä puoli gigaa jäljelläMuskeli_ kirjoitti:on mullaki 4gigan muistikortti, joka ei maksanu ku noin 10€..Simulation kirjoitti:jep mullaki on sininen... mut ei oo normi muistikortti vaan 8gb kortti ja vielä 5.9 gb vapaana ja silti on jo monta tuntia videota ja 13,13 tuntia musiikkia!Muskeli_ kirjoitti:Elikkäs minulla on käytössä Nokia 5320 XpressMusic http://www.nokia.fi/tuotteet/kaikki-puh ... pressmusic ja toiminut mainiosti!23h 6min on musiikkia kortilla, muutama kuva ja kortilla vielä tilaa 2 gigaa..

känny on kyllä hyvä
 känny on kyllä hyvä  

Pilkkua viilataan, mutta se on XpressMusic. (Itellä on Nokia X3 mutta ei lue XpressMusic muualla kuin soittimessa)LadaMies kirjoitti:Oon varmaan sanonu jo mutta mulla on Nokia 5310 Expres Music