No siellä ei kai sääatelläMaankääntäjä kirjoitti:Naapuriin tuotiin mopoauto täysperä rekalla!!

No siellä ei kai sääatelläMaankääntäjä kirjoitti:Naapuriin tuotiin mopoauto täysperä rekalla!!
Ehkäpä, ku se i3d tiedosto on piilotettu johonkin.Verkku kirjoitti:Ite en pysty muokkaan sitä millään.
Mä löysin sen kyllä heti julkasun jälkee.Pelaruzi kirjoitti:Voi teitä, ku ei sitä i3d varsinaisesti oo siellä.Kara, sampo_poika, casemies ja mää löyvvetiii se. Ja tietty vemppa ekana.
Mäki löysin sen.Temeksi kirjoitti:Mä löysin sen kyllä heti julkasun jälkee.Pelaruzi kirjoitti:Voi teitä, ku ei sitä i3d varsinaisesti oo siellä.Kara, sampo_poika, casemies ja mää löyvvetiii se. Ja tietty vemppa ekana.
Mulla ei ollu ne tiedostot piilotettu ja se tiedosto mistä .i3d löytyy on suhteellisen iso verrattuna siihen, mikä sen oletetaan olevan. .PNG
Eli 12 piikkinen eessä.Ännä kirjoitti:Tuli hommattua DT:ee uuet ketjut ja rattahat, etehen 1 piikkiä isoompi.
Eikä oo vaikeeta.Pelaruzi kirjoitti:Voi teitä, ku ei sitä i3d varsinaisesti oo siellä.Kara, sampo_poika, casemies ja mää löyvvetiii se. Ja tietty vemppa ekana.
Kai edes viesti ylläpidolle?erkko fin kirjoitti:Eka kinuamis viesti minulle.Liikutuin.![]()