Mites se tehää.Casemies kirjoitti:Ootko aukassu portit? Kyllä mulla toimi aikoinaan moninpeli alle megasella.

Mites se tehää.Casemies kirjoitti:Ootko aukassu portit? Kyllä mulla toimi aikoinaan moninpeli alle megasella.
Mitä vitjaa!Casemies kirjoitti:Ootko aukassu portit? Kyllä mulla toimi aikoinaan moninpeli alle megasella.
Joo kiitti, ja eikun kokeileen tuleeko siitä mitään ----->Jeppe kirjoitti:Siis meet vaan sinne multiplayer valikkoon, join game, ja ettit sen servun, minkä modit oot ladannu. Jos se on valkosena, niin pääset sinne, jos se on harmaana, sulla joku modi puuttuu tai jotain vastaavaa.
E: Se taas on eri asia, hyväksyykö ne sua sinne. Ja sillä näytöntarkkuudella ei ole yhtään mitään merkitystä asiaan.
Kannattaa seurata tuota multiplayer aluetta, siellä on suomalaisia servereiden ilmotuksia ja myös linkut niihin modeihi ja mappeihi.ford 8210 kirjoitti:Joo kiitti, ja eikun kokeileen tuleeko siitä mitään ----->Jeppe kirjoitti:Siis meet vaan sinne multiplayer valikkoon, join game, ja ettit sen servun, minkä modit oot ladannu. Jos se on valkosena, niin pääset sinne, jos se on harmaana, sulla joku modi puuttuu tai jotain vastaavaa.
E: Se taas on eri asia, hyväksyykö ne sua sinne. Ja sillä näytöntarkkuudella ei ole yhtään mitään merkitystä asiaan.
E: Kyllähän tuo joku smith päästi mut eihän tuo tehny ite mittään ku ajel lissulla paalikärri perässä, Ei se puhuna mittään. Ja kukkaan muu ei sitte päästänykkää, jos viittitte ni laittakaa linkkiä tääl ällässässä mitkä suomalaiset on auki. Ja pyörihän tuo ihan hyvin vähä pätki välillä.
ford 8210 kirjoitti:Nii minä tässä oon pelaillu farminkia yli vuojen, ja ossaan aika hyvin pelata, mutta tuo multiplayer on aika uus juttu, ku mä oon yrittäny sitä aukasta jo kuinka kauan, Se ennen jäi aina siihen ku painoin "Join game" JA NYT SAIN SEN PELAAMAAN!! JESSH!! Sitte on vielä se että en tiiä oikeen että miten pääsen näihin suomipeleihin, en oo vielä yhessäkkään pelissä käyny ku eivät päästä mua. (Siis ulkolaisetkaa.) Nyt jos joku viittis neuvoo mulle alusta alkaen että miten pääsen jonku suomalaisen peliin. Tiiän että pitää olla samat modit kaikilla, mut jos joku kertos siitä etteenpäin ku oon ladannu modit ja lykänny mods kansioon, ni siitä etiäppäin. Ja mulla on aika huono netti, että vaikuttaako se siihen että päästääkö ne mut? Ja sitte näytöntarkuus pitääkö se olla sama ku muilla jne? Ja se netti on hikiseen 1Mb, Ja en jaksas kuunnella sitä vittuilua, että "Vitun pälli kannattas opetella" Ku en vaa tajua siitä moninpelistä vaa paskan vertaa.
Kyllä tuolla ite+ 1-2 muuta pelaajaa.Diesel Power kirjoitti:Päytyyks tommosilla nopeuksilla hoostaamaan servuu?
muhka kirjoitti:Minä tyhmä mitä ping on ja mihi tarvii.
KivaJeppe kirjoitti:Saat käyttää mun modeja.
Diesel Power kirjoitti:Kysytääs sitten tuosta servun perustamisesta. Tullooks ne muut pelaajat niinku miun sen hetkiselle tilalle, eli miulla on ne koneet, mitä normaalisti käytän käytän (?) Ja modi kansiossa vaan ne mitä käytän MP?
Laitas kuvaa siitä mitä se testi näyttää.Miksuuz kirjoitti:Entäs kun mulla tulee sellanen ku yritän tulla multiplayeriin pelaa nii ekaksi tulee et Estable to connect server viesti juttu. Sitten kokeilen uudestaa tulee että pitäs päivittää 2.2 update. Kun oon päivittäny sen nii mulla tulee taas se Estable to connect server ja on testin mukaan mun nettiyhteyden nopeus on 3.71 Mbps onko se hyvä? :/
Joo pienempi pingi meinaa ettei oo nii paljo vastusta, eli se on pareet.jimi555 kirjoitti:Parempi kun pingi on pieni? Vai miten?