Mikä on ongelmana?
Selittäisittekö tuon lopun tarkemmin?FS2011M0ds kirjoitti:Ku o se Farming Simulator 2011 pelin pikakuvake, mistä meet pelii nii paina oikianpuoleista hiirtä ja sen jälkeen Avaa tiedostosijainti ja sit etit sieltä "sdk" kansion siel o ekana se blender_i3d_export_4.1.5 tai joku niistä max_i3d_export_4.1.6b_win32 tai maya_i3d_export_4.1.7_win32. Kopioi ja liitä joku noista ja liitä se esim. työpöydälle. Sitte teet kansion esim. i3D export ja sitte purat sen sinne kansioon.. Jotenki noin se meni.98Farminggame kirjoitti:Miten toi id3. export asennetaan?
1. Kopioi sieltä sdk kansiosta se blender_i3d_export_4.1.5-tiedostoAntti97 kirjoitti:Selittäisittekö tuon lopun tarkemmin?FS2011M0ds kirjoitti:Ku o se Farming Simulator 2011 pelin pikakuvake, mistä meet pelii nii paina oikianpuoleista hiirtä ja sen jälkeen Avaa tiedostosijainti ja sit etit sieltä "sdk" kansion siel o ekana se blender_i3d_export_4.1.5 tai joku niistä max_i3d_export_4.1.6b_win32 tai maya_i3d_export_4.1.7_win32. Kopioi ja liitä joku noista ja liitä se esim. työpöydälle. Sitte teet kansion esim. i3D export ja sitte purat sen sinne kansioon.. Jotenki noin se meni.98Farminggame kirjoitti:Miten toi id3. export asennetaan?
Tekstuurikansio on samassa paikassa missä se .dae tiedosto minkä exporttasit SketchUpista. Leikkaa se .i3d:n kanssa samaan kansioon ja korjaa polutFarmari344 kirjoitti:Exportaan juhijeejeen happokauhaa, se lähetti mulle vain skp tiedoston. Mihin se textuurikansio jää siinä exporttaessa? Ku giantsis on se modelli, ilman textuureja, eli se on näkymätön. Textuuri kansiota ei ilmesty ollenkaan, eikä blenderin konsole sano mitään erroreja.
![]() | Lataa tästä... |
Sulla on tekstuurien polut ketuillaan. Kato videon lopusta, miten ne korjataan.Diesel Power kirjoitti:Sori TPmutta kuinkas saa tekstuurit säilymään silleen, että ne näkyy giantsissa? Saan ketsupilla tehyt objektit ym. giantsiin asti, mutta ne on valkosia
Valon lisäys ei vaikuta eikä sekään että tekstuurit on samassa kansiossa..
Niin mullakin vaikka oon asantun python 2.6 ja blender 2.49b:n.Valmet 1102 kirjoitti:Mulla tulee siinä plenderissä kun painan collada dae 1.4.0, Please install full version of python.
Samaan tyssää.. Oon kokeillu kolmea versiota ja valittaa että Please install full version of python mutta mistä minä saan sitte oikean version?!?!?fendt 936 kirjoitti:Niin mullakin vaikka oon asantun python 2.6 ja blender 2.49b:n.Valmet 1102 kirjoitti:Mulla tulee siinä plenderissä kun painan collada dae 1.4.0, Please install full version of python.
Kusit jottai..Diesel Power kirjoitti:Jaa miulla hävis viimesetkinLaitoin material1, material2... ja nyt se on vaan harmaata vaikka muutin notepadilla ne nimet..
Ooksä avannu i3d ja poistanu "assets/" kohdan? Tai onko tekstuurit oikeessa koossa?FS2011M0ds kirjoitti:Mulla joku vika ku laitan kikanttii nii ne tekstuurit näkyy AINA sellaasena harmaana jne? Mikähä olis vika ku käytin yhtä tekstuuria, ja nimi on material_1 vai pitääskö se olla material1?