-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: S!mulation
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
miten voi tehdä ilmaiseksi pdf:n? ku kopsasin kirjasta sivuja, ja haluaisin lukea niitä tietokonneelta.. ja millä ohjelmalla voi muokata sitä, ku skannerilla skannasin semmosta tekstiä, jossa on kuvia, puhekuplia ja tekstiä?
-
- Kunniakäyttäjä
Re: PDF
joo o, kaikki muu on kunnossa, mutta haluaisin pdf-taulukon, niin kuin tämä, että saa luettua konneella..
http://www.kartanokoneet.fi/modules/mat ... Oesite.pdf
http://www.kartanokoneet.fi/modules/mat ... Oesite.pdf
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
-
- Kunniakäyttäjä
eikä! ku mä haluan tehä tommosen pdf-taulukon, mutta tarttisin neuvoja sen tekemmiseen!
- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
Lataa Open Office. Saa ainakin kokeiluversion ilmaiseksi. Sillä saat tehtyä taulukkoja. Mutta sen saaminen PDFfäksi on vaikeampaa(kait)
Ja esim. Microsoft worldissä saa silleen kun kirjotat: Moi(kirjota mitä vaan) Sitten kirjotat perään .pdf ja tallennat. Munmielestä tää toimii. Joskus oon kokeillu en vähäänaikaan. Sisko sano.
Ja esim. Microsoft worldissä saa silleen kun kirjotat: Moi(kirjota mitä vaan) Sitten kirjotat perään .pdf ja tallennat. Munmielestä tää toimii. Joskus oon kokeillu en vähäänaikaan. Sisko sano.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
OpenOffice on ilmainen eikä mikään maksullinen josta saa kokoversion, ja ei se ole Microsoft world, waan Microsoft Word.

- Claas_FANI
- Kunniakäyttäjä
valtra6250 kirjoitti:OpenOffice on ilmainen eikä mikään maksullinen josta saa kokoversion, ja ei se ole Microsoft world, waan Microsoft Word.