DLC2 ongelmia

Epäselvyyksä & ongelmia pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
suomalaane
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

DLC2 ongelmia

Viesti Kirjoittaja suomalaane »

Elikkäs... on tuommoinen ongelma että DLC2 ei tule peliin. DLC2 on asennettu ja tarkistin että se on sille kuuluvassa kansiossa ( joka on kai joku pdlc:n tyyllinen ) ja peli on uusimmalla päivityksellä. Eli tarvitaanko tähän DLC1 toimiakseen?? vai mistä johtuu, on koitettu asentaa uudestaankin... :cry:
Ruzi
Moderaattori
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: DLC2 ongelmia

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

Ne dlc päkit eituu modsii, ne tulee sinne muitte koneitte sekaa. Kattele sielt niitä, jossei löyvvy, ni kokeile uusiks asentamist.
Kuva
valtra man

Viesti Kirjoittaja valtra man »

Pelaruzi kirjoitti:Ne dlc päkit eituu modsii, ne tulee sinne muitte koneitte sekaa. Kattele sielt niitä, jossei löyvvy, ni kokeile uusiks asentamist.
Tuloo vai!? Mulla profarmi eikä mikkään dlc packit tule sinne.. Eikä peliinkää..
suomalaane

Pelaruzi kirjoitti:Ne dlc päkit eituu modsii, ne tulee sinne muitte koneitte sekaa. Kattele sielt niitä, jossei löyvvy, ni kokeile uusiks asentamist.

oon kyllä kattellu sieltäkin ja asentanu uusiks mutta ei vaa auta :(
suomalaane

NONIIN 8-) nyt sain toimimaan. jos jollakin on samaa ongelmaa niin kannattaa poistaa modit ja asentaa peli uudestaan ja sitten vasta DLC niin pitäisi toimia ;)
valtra man

Mullon se yks platinumi addoni eli siinä pitäs tulla ne kaikki DLC:packit, mutta.. Mulle ei tule peliin muuta kun tuommonen: :x
Kuva
Ruzi
Moderaattori
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Viesti Kirjoittaja Ruzi »

No itte ainki ku asensin ite pelin, sitte heti perää sen platiniumin ja sitte ne serialit sun muut mitä tarvi ni toimi.
Kuva
valtra man

Pelaruzi kirjoitti:No itte ainki ku asensin ite pelin, sitte heti perää sen platiniumin ja sitte ne serialit sun muut mitä tarvi ni toimi.
Jaa.. Mulla ei toimi.. :x Neuvoja?
E: Tarviiko asentaa pacht 2.2?
Valtra_S352
Kunniakäyttäjä
Multiplayer tunnuksesi?: Valtra_S352
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja Valtra_S352 »

Ennen, kun asennatte näitä lisäosia, niin pistäkää uusin patch, se johtuu usein siitä.
Kuva
valtra man

Valtra_S352 kirjoitti:Ennen, kun asennatte näitä lisäosia, niin pistäkää uusin patch, se johtuu usein siitä.
Ainiin.. Unohin laittaa 2.2:osen ennen kun asensin platinumin.. :D Mutta kokeillaas..
E: Ei auta..
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”