Kyllä voi.98Farminggame kirjoitti:Voiko tuulettajien nopeuksia säätää noista nupeista itse?
Tuo makso noin 100€. En tuosta kellotuksesta osaa sanoa.Ännä kirjoitti:Hyvä ja halapa ei mahu samaan lauseeseen. Tuo Vortsonimiehen emo on joku halapa, millä ei voi kellottaa?Temekki kirjoitti:Fordsonmies paljo makso toi su emolevys tai joku jos vois ehotella hyviä emolevyjä ei nyt niin kalliita mutta max 60e..
Mjaa. ajattelin vaa ko yleensä nuis halvemmis on vaa 2 muistipaikkaa niinko tuos.Fordsonmies kirjoitti:Tuo makso noin 100€. En tuosta kellotuksesta osaa sanoa.Ännä kirjoitti:Hyvä ja halapa ei mahu samaan lauseeseen. Tuo Vortsonimiehen emo on joku halapa, millä ei voi kellottaa?Temekki kirjoitti:Fordsonmies paljo makso toi su emolevys tai joku jos vois ehotella hyviä emolevyjä ei nyt niin kalliita mutta max 60e..
Ragesin sille jo siitä!XarioN kirjoitti:Komia kones erkalla.Mutta vakio kuuleri.
Nii elikkä paras!?!?!?!?Ännä kirjoitti:Ragesin sille jo siitä!XarioN kirjoitti:Komia kones erkalla.Mutta vakio kuuleri.
Mutta mun kasaama. :3
Nimenomaan!Farmari344 kirjoitti:Nii elikkä paras!?!?!?!?Ännä kirjoitti:Ragesin sille jo siitä!XarioN kirjoitti:Komia kones erkalla.Mutta vakio kuuleri.
Mutta mun kasaama. :3