 
 Varsinkkaa jos renkahat ei passsaa justiisa pareiksi
 
 Kallis siitä jokatappauksessa koriata tullee, onko hyätyä, sen päättävät asianomaiset
 
  
 Ne suatanan insinöörit!Ännä kirjoitti:Kuka käsköö ajaa maantiellä neliveto päällä?
 
   Hakkaisin kaikki jos tietäsin nimet!
  Hakkaisin kaikki jos tietäsin nimet! 


 Metson perä nii täyte ku saa ja letkulla teen perä täytee... Sitte runtua!
  Metson perä nii täyte ku saa ja letkulla teen perä täytee... Sitte runtua! 
Sori vielä ot mutta on pakko sanoa että meillä se ännässä on että kun painaa jarrua niin takarenkaat ottaa pikkusen ennemmin kun etu renkaat niin se ei rasita kartaania ja vomansiirtoa niin paljo justiinsa tuommosessa tilanteessa.Ännä kirjoitti:No on se aika lujilla, jos on 4 pyöräjarrutus päällä ja painava kuorma työntää alamäkehe...XarioN kirjoitti:Noh, eipä noissa nyt yleensä jarruttaessa kartaani mene..valtravalmet kirjoitti: Mite lastutus vaikuttaa alamäes jarrutuksee?Ja kärry ee oo vetävä ja se kartaani joka menöö etupyörille...
 
                          




Meillä on osas jo näkyvillä, osaan tulee vielä.Pelaruzi kirjoitti:Ohras alakaa jo tähkä olla esil.

Niin meilläki.Farmari344 kirjoitti:Meillä on osas jo näkyvillä, osaan tulee vielä.Pelaruzi kirjoitti:Ohras alakaa jo tähkä olla esil.


 
 


 
 


No aika perseestä talavella, jossei etupyörät vedä, esim kaartees, ku etupyörät puskoo vaa.leepu kirjoitti: Me käytetää nelivetua talavella risteyksis vaa, verkus se menee automaattisesti pois yli 25km/h vauhin ja sitä ylemmässä vauhissa siinä ei saa ehes koko neli pyörä tuhua päälle.
Saako sitä verkusa sääjettyä koska se ottaa sen pois? Ja onko siinä jarrutuksessa neliveto päällä?leepu kirjoitti:Kuka ajaa neliveto pääl tiel?
Me käytetää nelivetua talavella risteyksis vaa, verkus se menee automaattisesti pois yli 25km/h vauhin ja sitä ylemmässä vauhissa siinä ei saa ehes koko neli pyörä tuhua päälle.

Ko jarruttaa nii oliko se alle 30km/h ku se käyttää nelivetua mutta sen saa pois, ja neliveto kytkeytyy pois kans jossai kolomekympi kieppeillä, sen kyllä saa päälle täyves vauhis mutta se vissii kyllä lyö sen heti pois.Ännä kirjoitti:Saako sitä verkusa sääjettyä koska se ottaa sen pois? Ja onko siinä jarrutuksessa neliveto päällä?leepu kirjoitti:Kuka ajaa neliveto pääl tiel?
Me käytetää nelivetua talavella risteyksis vaa, verkus se menee automaattisesti pois yli 25km/h vauhin ja sitä ylemmässä vauhissa siinä ei saa ehes koko neli pyörä tuhua päälle.



 Ja meillä ainakin saa jontikassa neliveon silleiki et se on kokoaja päällä.
 Ja meillä ainakin saa jontikassa neliveon silleiki et se on kokoaja päällä. Niinku jo sanoin, niin Valtrois saa sääjettyä ajan, kuinka kauvan se on päällä kiihytyksessä, ja onko jarrutuksessa päällä vai pois. Mutta OT sais loppua, yleiseenkeskusteluun jatkamaan, jos kiinnostaa vielä jutella aiheesta.
 Niinku jo sanoin, niin Valtrois saa sääjettyä ajan, kuinka kauvan se on päällä kiihytyksessä, ja onko jarrutuksessa päällä vai pois. Mutta OT sais loppua, yleiseenkeskusteluun jatkamaan, jos kiinnostaa vielä jutella aiheesta. 


 Mut ei vika ollukkaa siin vaa siin vieres jossai. Sähköt tuli mut piipitys ei toiminu. HUOM: paalain on claas 250 rollant.
 Mut ei vika ollukkaa siin vaa siin vieres jossai. Sähköt tuli mut piipitys ei toiminu. HUOM: paalain on claas 250 rollant.