Tai sitten se, että ei kannata juosta oikealle, voi irrota kenkä.mrteema kirjoitti:Kuvan pointti lienee, että samoja vaatteita voi käyttää 9kuukautta.
Hauskat jutut/vitsit
- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Hauskat jutut/vitsit
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Jep. Mut kopsin vaan facest tuon tekstineen.juketsu kirjoitti:Tai sitten se, että ei kannata juosta oikealle, voi irrota kenkä.mrteema kirjoitti:Kuvan pointti lienee, että samoja vaatteita voi käyttää 9kuukautta.

-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paras! Ja lukekaa se kortti 0:30 kohassa!

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ei vittu 
Super-Runkkaus
Muna huuruutuu niin kovalla paineella,että vastustaja kuolee,melkein heti.
Jaskan Paskat
Paska on niin kuumaa,että vastustajan Pokemon sulaa todella nopeasti.

Super-Runkkaus
Jaskan Paskat

-
- Kielet: Englanti, Suomi ja Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Maankääntäjä FIN
- Viesti:
Luulen että me kaikki osaamme lukea itse...Valtra_mies kirjoitti:Ei vittu
Super-Runkkaus
Jaskan Paskat
- turvenuija
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: turvenuija (fin)
- Erikoisosaamiseni: Testaus

Kiitti Jespa

<Tele_> Apua, näytön ohjaimen lämmöt nousi 44 selssiuteen, ku aloin kahtoa pasilaa, kärähtääkö tää kohta?
- Jeppe
- Moderaattori
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jerppuu
Unz unz unz.taistelu jaska kirjoitti:Paras! Ja lukekaa se kortti 0:30 kohassa!![]()

#vagfin #a4b5 #lisääbassoa #bassheadsoffinland #dd4life
- Ukkomezzo
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo

Hahahah vanha mut aina niin hyvä.

"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
Volvo, "ettei tarvi selittää".
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot

Intel Core i5 2320|nVidia GeForce 550 ti|64bit Windows 7|
Manki projektia! --> http://www.monkeyt.net/keskustelu/viewt ... 75#p377575
- Mese
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra6400(fin)

Kiitokset allarista -Manelle
Aina voi ajaa vähän kovempaa

-
- Kielet: Suomi, Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Jasu(fin)
http://www.youtube.com/watch?v=Ji-L_3OZ ... re=related Repesin: Vaikka itkis ja n**sis ja näkis kuoleman unta 

-
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Mehtä
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus

"Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä että turha työ menee hukkaan!"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
"Mykkä kertoi kuurolle että sokea oli nähnyt ramman juoksevan"
- Andy
- Multiplayer tunnuksesi?: Andy (fin) tai antti
Kaunis suomenkieli
Ruotsalaiset aina tuppaavat pilkkaamaan meidän kaunista suomenkieltämme, sanoen sitä rumaksi ja kovaksi eikä kovinkaan moni suomalainen voi parhaalla tahdollaankaan sanoa ruotsia kauniisti soljuvaksi ääntelyksi.
Kumpi kieli sitten on ulkomaalaisen korviin kauniimpi?
Sen selvittämiseksi päätettiin lopulta, pohjoismaisen yhteistyön nimissä, tehdä puolueeton testi.
Kansainvälinen raati muotoili yksinkertaisen englanninkielisen lauseen, joka sitten käännettiin sekä suomen-, että ruotsinkielelle ja tuloksesta äänestettäisiin.
Tässä testilause englanniksi: Island, island, grassy island; grassy
island's maiden.
Sama suomeksi: Saari, saari, heinäsaari; heinäsaaren neito.
Ja ruotsiksi: Ö, ö, hö ö; hö ö mö.
Vastausta ei ole toistaiseksi saatu, koska kansainvälisen raadin jäsenet eivät ole vieläkään lakanneet nauramasta.
Ruotsalaiset aina tuppaavat pilkkaamaan meidän kaunista suomenkieltämme, sanoen sitä rumaksi ja kovaksi eikä kovinkaan moni suomalainen voi parhaalla tahdollaankaan sanoa ruotsia kauniisti soljuvaksi ääntelyksi.
Kumpi kieli sitten on ulkomaalaisen korviin kauniimpi?
Sen selvittämiseksi päätettiin lopulta, pohjoismaisen yhteistyön nimissä, tehdä puolueeton testi.
Kansainvälinen raati muotoili yksinkertaisen englanninkielisen lauseen, joka sitten käännettiin sekä suomen-, että ruotsinkielelle ja tuloksesta äänestettäisiin.
Tässä testilause englanniksi: Island, island, grassy island; grassy
island's maiden.
Sama suomeksi: Saari, saari, heinäsaari; heinäsaaren neito.
Ja ruotsiksi: Ö, ö, hö ö; hö ö mö.
Vastausta ei ole toistaiseksi saatu, koska kansainvälisen raadin jäsenet eivät ole vieläkään lakanneet nauramasta.

- Mese
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Valtra6400(fin)
Vaimo pyysi minua menemhän kioskille hakemhan tupakkia.
Mie heitin takin päälle ja kävelin kioskille ja hoksasin, että son jo kiini. Mie aattelin sitte mennä pubhin siinä vieressä, tupakkiautomaatille.
Sielä mie näjin tosi kaunhin tyvären, jonka kanssa mie aloin sitte raatata. Motimma muutaman oluen, yks asia johti pian toishen ja pian molimmaki naisen kämpillä. Hauskanpijon jälkhin mie huomasin, että kellohan oli jo kolome yöllä ja sanoin: "Voi heleketti, onko juuri nuin myöhä! Akka tappaa minut! Onko sulla moottoriölijyä?" Nainen antoi mulle öljiyä, jota mie hieroin käsihin ennenkö lähin kotia.
Vaimo oli oottamassa ovensuulla ja soli tosi vittuuntunu. "Missä helevetissä sitä ollhaan taas oltu?!" Se möykkäs.
"No, se on nyt silhen, että mie menin kiskalle, niinkö sie pyysit, mutta soli jo kiini. Niinpä mie menin pubhin tupakkiautomaattille. Siellä mie näjin heleketin upean tyvären ja siinä otimma muutaman paukun ja yhtäkkiä mie hoksasin että molin typykän kämpillä ja eikö sänkhyn", mie selitin. "Ai niinkö? Näytäppä niitä käsiäs mulle!" vaimo tiuskaisi. Se näki käjet aivan öljiyssä ja sano: "Saatanan valehtelija!! Solet taas ollu rassaamassa sitä helevetin lynksijäs!"
En tiiä onko se nyt niin hauska mut ainaki hyvä se on.
E: sori tuplat.
Mie heitin takin päälle ja kävelin kioskille ja hoksasin, että son jo kiini. Mie aattelin sitte mennä pubhin siinä vieressä, tupakkiautomaatille.
Sielä mie näjin tosi kaunhin tyvären, jonka kanssa mie aloin sitte raatata. Motimma muutaman oluen, yks asia johti pian toishen ja pian molimmaki naisen kämpillä. Hauskanpijon jälkhin mie huomasin, että kellohan oli jo kolome yöllä ja sanoin: "Voi heleketti, onko juuri nuin myöhä! Akka tappaa minut! Onko sulla moottoriölijyä?" Nainen antoi mulle öljiyä, jota mie hieroin käsihin ennenkö lähin kotia.
Vaimo oli oottamassa ovensuulla ja soli tosi vittuuntunu. "Missä helevetissä sitä ollhaan taas oltu?!" Se möykkäs.
"No, se on nyt silhen, että mie menin kiskalle, niinkö sie pyysit, mutta soli jo kiini. Niinpä mie menin pubhin tupakkiautomaattille. Siellä mie näjin heleketin upean tyvären ja siinä otimma muutaman paukun ja yhtäkkiä mie hoksasin että molin typykän kämpillä ja eikö sänkhyn", mie selitin. "Ai niinkö? Näytäppä niitä käsiäs mulle!" vaimo tiuskaisi. Se näki käjet aivan öljiyssä ja sano: "Saatanan valehtelija!! Solet taas ollu rassaamassa sitä helevetin lynksijäs!"

Kiitokset allarista -Manelle
Aina voi ajaa vähän kovempaa

- Ukkomezzo
- Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Ukkomezzo
Kumpi on pankille parempi nosto vai pano?
-Pano, tietää että on ainakii yks nosto jäljellä.
-Pano, tietää että on ainakii yks nosto jäljellä.

"Kaikkihan me tiedämme että monilukuinen pienyrittäjien joukko on taloutemme vankka kulmakivi."
-
- Lähettiläs
Mies vei puusepälle vanhan pöytänsä. "Ottakaa kaikki kulumat pois. Tulen hakemaan sen huomenna", hän neuvoi. Seuraavana päivänä mies palasi hakemaan pöytäänsä ja huomasi, että siitä oli tehty pyöreä. "Olishan se pitänyt arvata, että sä oot Savosta!" 

Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
- Sampo_Poika
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Tuosta tuli jotenki mielee Timzze.mese99 kirjoitti:Vaimo pyysi minua menemhän kioskille hakemhan tupakkia.

Vittuillakseni heilutin.
-
- Kunniakäyttäjä
- Ännä
- Moderaattori
Kaveri ottaa tyynesti. 

Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!