Ja siltiki siel on porukkaa, joilta en muistaakseni ole nähny MITÄÄN itse tekemää modia, missään... WTF?!Ännä kirjoitti:Tarvii osata modata...emppo kirjoitti:Mitenkä Modix oikein pääsee? Täytyykö olla joku modaaja sitä varten?

Ja siltiki siel on porukkaa, joilta en muistaakseni ole nähny MITÄÄN itse tekemää modia, missään... WTF?!Ännä kirjoitti:Tarvii osata modata...emppo kirjoitti:Mitenkä Modix oikein pääsee? Täytyykö olla joku modaaja sitä varten?
Just ajattelin kirjottaa samaa, mutta ajattelin että siitä tulis tappelu...Motokuski kirjoitti:Pitäs poistaa koko ryhmä, ei siinä mun mielestä oo mitään järkeä.
Ai en?Johndeeremiesv3 kirjoitti:Leepuhan ei oo modannu mitään ? Eikä Valtra_Mies?
Joo tätä samaa oon itekki pohtinu, mul ei oo vaa mitää jaos ko kaikki kaatunu johonki pikkujuttuu iha lopus, esim ku oon puhistanu konetta cc lenanneril nii se o poistanu tiedoston..Ännä kirjoitti:Joku raja tuoho Modixii pitäis saaha, tai sitte kokonansa pois. Nyttekki sielä on semmosia, joilla ei oo yhtäkää omatekele modia jaossa.
Kokemuksesta voin sanoo että, ne vedättää sua.Verkku kirjoitti:Juu tampereen ikeas käytiin.
Mut äske yks likka lähetti tekstarin että alkaisin yhen toisen kaa.
En tierä mitä tekis.
Mää tiesin sen vittu kokoaja.Johndeeremiesv3 kirjoitti:Kokemuksesta voin sanoo että, ne vedättää sua.Verkku kirjoitti:Juu tampereen ikeas käytiin.
Mut äske yks likka lähetti tekstarin että alkaisin yhen toisen kaa.
En tierä mitä tekis.
Kaatunu ku käsisuojassa naarmuja? Ota nuo käsisuojat pois tulloo paljo hienompi!Temeksi kirjoitti:Säxää vähä tuunailin.