by:Knagsted - Andersen J.
Lataus (freakshare.net)
EDIT Täältä voi ladata kaikki modcontestin modit
Tai sais ainaki pienentää aika rutkasti!Traktori_Mies kirjoitti:Kuules Wiuwe OTA TUO ALLEKIRJOTUS HETI POIS!
näkyymattimies kirjoitti:Kyll se Horsch on pare,mutta näkyykö mulla tuo kuva allekirjootuksessa?
Mä täytin horsssin ainaki siilostaSimulation kirjoitti:Miten tän saa täytettyä? muuta kuin sillä apulannan kuljetus kärryllä? saako molempiin säiliöihin vilijaa, ettei toisessa tarvi olla apulantaa?
Voit, jos et isompaa laita. Ja on täällä aihekkin sitten allekkirjoitukselle ja kyssäreille.mattimies kirjoitti:Ööö sori pieni Off-Topic mutta voinko minä pitää allekirjoitukseni?
Ota vaan normi kärry, mihin laitat jotain viljaa > sitten ota traktori ja kiinnitä se JD viljasäiliökärry ja paina "o" ne läpät aukee ja "g" jolloin se putki kääntyy siihen sivulle! sitten ajat sen kärryn taakse silleen, että se putken alaosa on sen kärryn takana ja paina "j"! sitte se täyttyy! ja sitte ku toisen kerran painat "g" niin se menee siihen toiselle säiliölle se putki ja sinnekin saa viljaa!Simulation kirjoitti:Miten tän saa täytettyä? muuta kuin sillä apulannan kuljetus kärryllä? saako molempiin säiliöihin vilijaa, ettei toisessa tarvi olla apulantaa?
En saa ku toiseen..Muskeli_ kirjoitti:Ota vaan normi kärry, mihin laitat jotain viljaa > sitten ota traktori ja kiinnitä se JD viljasäiliökärry ja paina "o" ne läpät aukee ja "g" jolloin se putki kääntyy siihen sivulle! sitten ajat sen kärryn taakse silleen, että se putken alaosa on sen kärryn takana ja paina "j"! sitte se täyttyy! ja sitte ku toisen kerran painat "g" niin se menee siihen toiselle säiliölle se putki ja sinnekin saa viljaa!Simulation kirjoitti:Miten tän saa täytettyä? muuta kuin sillä apulannan kuljetus kärryllä? saako molempiin säiliöihin vilijaa, ettei toisessa tarvi olla apulantaa?
mulla meni molempiin viljaa..Simulation kirjoitti:siihen toiseen saattaa mennä vain apulantaa..
"B" napilla aktivoidaan paineilma päälle ja sinne "n" niin voi kylvää!Jartsa_84 kirjoitti:Hei!! Keskittykää nyt hieman niihin ominaisuuksiin!! Kun tätä laitetta täytetään niin se täyttöputki pitää "pudottaa" siihen maahan ja se tapahtuu "g" näppäimestä. Sitä ennen olet aukaissut ne pöntöt "O" näppäimestä. Ja se täytin putki aktivoidaan siitä "j":stä ja ne säiliöt voi tyhjentää kun painaa useamman kerran sitä "g".(1. painallus "g"=putki laskeutuu eka pytyn kohdalle.täyttöasento. 2. painallus=sama toiseen pyttyyn. 3. painallus=eka pytyn tyhjennys. 4. painallus=toka pytyn tyhjennys.) Toivottavasti nyt hoksaatte? ja "n" aktivointi laitteelle ja kylvämään....