tulee sellanen paketti että toi tulee toinen keltasella ja toi on sitte musta punanenvalmet 502 kirjoitti:Kiitti tästä! toivottavasti tulee nopeesti valmikksi! Oispa vaan ollu keltaisella värillä

en nyt tiiä onko niin oikeet värit
  en nyt tiiä onko niin oikeet värit  

no ei oo ketään joka laittais giantsiinIbi1981 kirjoitti:Miten nää 502 valmettien teko jää aina kesken. Kellään ei ole valmistunut loppuun. Meillä on tommonen niin haluisin itekin ton peliin

kai mä voisin sit laittaa. linkkiä yvllä niin katonNikoLoL_ kirjoitti:no ei oo ketään joka laittais giantsiinIbi1981 kirjoitti:Miten nää 502 valmettien teko jää aina kesken. Kellään ei ole valmistunut loppuun. Meillä on tommonen niin haluisin itekin ton peliin
hetkipieni4ntti93 kirjoitti:kai mä voisin sit laittaa. linkkiä yvllä niin katonNikoLoL_ kirjoitti:no ei oo ketään joka laittais giantsiinIbi1981 kirjoitti:Miten nää 502 valmettien teko jää aina kesken. Kellään ei ole valmistunut loppuun. Meillä on tommonen niin haluisin itekin ton peliin

) tai sitten tämä jääpi tähän
 ) tai sitten tämä jääpi tähän  

oke:) lähetän yv:näValtra6550 kirjoitti:No jos ei ole textuureita niin mä voisin hoitaa tuan loppuun...